Plikkert70 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 spennende dagert og uker forran oss nå... litt for spennende og usikkre. Oppdaget vannavgang i går morrest og dro rett til føden, der fikk vi konstantert at det var lite fv igjenn hos den ene gutten og ble lagt inn. Lungemodningssprøyter til ungene ble raskt satt igang og antibiotikakur på meg. Fikk samtale med lege og sykepleier på kuvøsen tilfgelle dette går mot fødsel, er livredd dette skal påvirke slik at jeg får rier og for tidlig fødsel, de har ikke oddsen m seg når de er så småe. Det er akkutat på grensen i uke 23 mtp å klare seg og hva legene mener er verdig om ungene ikke skårer bra på de testene som blir tatt etter fødse, hadde det vert to uker senere hadde både lunger og tarm vert mye mere ferdige(selv om dette også er altfor tidlig) Har ikke lekket spess mye etter i går tidlig og heller ikke hatt påfølgende rier, livmorhalsen er lukket og lang. Venter på svar på bp om det er inf i sjeden. det spekkuleres på om vannavgangen også kan vere et resuktat på at jeg har hatt blødninger siden uke 8. Dette har vert et svskap med mye spenning... Dette MÅ gå bra. håpet er at jeg har kommet to uker lengere og at det er sm sin term som stemmer og ikke ul sin, har tre jenter og der var det også et sprik på 2-3 uker på sm og ul term og alle tre kom på sm term fiks ferdige. Noen flere med slik erfaring ang term eller lignende historie. Måtte bare få ned noen tanker.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Oj... dette var nervepirrende!!! Hvordan har det gått?!?!?!?!
Emblaa Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Ville bare ønske deg riktig lykke til! Krysser fingrene for at det går bra med deg og de to små gullene i magen din!
Plikkert70 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Oppdatering fra meg som startet denne tråden. 23+4 uker altså 4 dager etter innleggelsen startet fødselen, vi fikk desverre bare beholde guttene i en og to dager. Det har vert en tøff tid. Det er 7 mnd siden dette skjedde, og vi er gravide på nytt og prøver og ikke bekymre meg så alt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå