Gå til innhold

Medisiner mot sosial angst / depresjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at det har virket? Har prøvd cipralex, og det de gjorde, var å gjøre meg så følelsesløs at jeg syntes det var helt greit å bare ligge på sofaen hele dagen. Bedre enn å ønske å dø, men vil gjerne prøve om det finnes noe annet som gir meg litt mer lyst til å gå ut døra innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker venlafaxin, de funker ganske bra faktisk..

men jeg er muligens bipolar da..-har ikke fått riktige medisiner ennå.. venter på diagnose

med dype depresjoner, har ikke veldig sosial angst, selvom det også kan snike seg inn når jeg er nede...

Skrevet

Det høres litt ut som meg, så takk for tips. Har aldri hørt om de før, så det skal jeg notere meg. Noen bivirkninger?

Skrevet

Jeg har sett medisiner mot sosial angst har hatt god effekt. Jobbet på mentalsykehus og her ser vi stor bedring etter medisinering.

Skrevet

ble egentlig foreskrevet efexor, men fikk disse av apoteket.. er veldig mye billigere, men en nøyaktig kopi..

jeg har ikke opplevd noe særlig med bivirkninger.. går litt treigere med å få orgasme bare...

den første natten etter at vi økte dosen til to kapsler dagen sov jeg ikke i det hele tatt...

men følte meg hverken trøtt eller dårlig dagen etter, heldigvis..

har ikke gjentatt seg..

og hvis jeg skulle glemme å ta de en dag, så ligger jeg og bader i svette om natten...

men, jeg tror de funker som de skal..

hadde en skikkelig nedtur i går.. da hadde jeg først hatt to dager jeg har glemt medisinene og så en dag med medisiner og så glemte jeg de igjen i går.. så da var det temmelig mørkt..

medisinene skal tas på morgenen, fordi de er litt oppkvikkende.. tørr ikke ta de utover dagen, for da er jeg redd jeg ikke skal få sove igjen...

har tenkt på å slutte med dem, men tror nok at jeg trenger å gå på de litt til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...