Gå til innhold

Dersom du har målt, hvor stort var fosteret i uke 5 ca ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stusser litt over str på mitt igår jeg da, mener hun sa den var 0,40 cm, men er ikke det lite ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nesten legge til at hun sa det var en heeelt normal størrelse for min uke, vi er litt usikre på hvor langt jeg er på vei, så jeg har bestemt meg for at jeg er så langt på vei som jeg er :P

Skrevet

Haha ble visst bare jeg som levde i denne tråden :P *ler*

6 uker

Fra 6 uker og 0 dager til 6 uker og 6 dager av svangerskapet.

Lengde: 4-8 mm

Fant det på www.babyverden.com så da ser det jo egentlig ganske så riktig ut da !!! Hun mente jeg var 5+ noe da, jeg mener personlig at jeg er 6+0 ca.

Skrevet

min var 2mm:) en liten knert med andre ord:)

er nok sikkert bra siden hun sier det:)

Skrevet

5uker 2mm

7uker 9,7mm

9uker 2,5cm

Skrevet

Hvor langt er du på vei da ? :) Små knerter er søte da !! Du har jo flotte hcgtall ser jeg, jeg har skikkelig "ræva" lave tall, det er skremmende det skal jeg si deg ! Hadde bare 2000 på dpo 24 !

Skrevet

ti uker til tirsdag, hvis den er som den skal da..

har jo ikke fått gode nyheter denne uken:(

hcg tallene dine har jo fin stigning, så det er nok bare bra:)

din lille var jo større en min også i samme uke:)

Skrevet

Jeg tror at du bare har en slow starter jeg, og vet du, det er SÅ mye rart som kan skje. Det lille hjertet banker nok skal du se ! Har lest mange steder at de kan se om blodet strømmer gjennom fosteret eller ei på en måte, hvordan husker jeg ikke, men du får spørre legen om du lurer. Når det er sagt så vet jeg om et par som jobbet med handikappede barn, de ble gravide og fikk beskjed om at barnet deres ville bli multihandikappet, så de visste ikke helt om de skulle beholde eller ei. Vel, iom at de jobbet med det følte de at det var et "tegn" at de også fikk et slikt barn og valgte å beholde.

Gjett hva som kom ut....et komplett friskt menneskebarn ! Så leger tar feil, de er leger ikke guder ! Viktig å huske !

I følge mine hcg tall mente Volvat i Oslo at jeg 95% sikkert hadde hatt en MA, men igår så jeg da den lille med hjerte og alt ! Poenget mitt er at du må vente, hardt ? KNALLTØFT, men du må være sterk for den lille, om vi ikke tror på den, hvem skal tro på de da ? Jeg har rett og slett bestemt meg for at min ert SKAL leve ! Og sånn blir det !

men skjønner GODT at du er nervøs da.

Skrevet

håper så inderlig det er sant.. at det er en liten slapping inni der:) som tar livet helt med ro:)

95% ja! det var veldig og da!

værste jeg har hørt det..

er ett lite stabeis du har i magen da:) som skal bevise alle feil:) helt herlig:)

utrolig at de kan gi sådårlige odds når det går bra..

vi mødre blir jo totalt ødelagte av dette...

glad på dine vegne:)

Skrevet

Jeg var på tidlig ul i går. Trodde jeg var litt ute i uke 6, men fosteret var bare 3 mm, så da mente hun at jeg var i uke 5. Så jeg må ha enda lenger syklus enn jeg trodde (32 - 33 dager?)

Men, men - slutten av uke 5, starten av uke 6... de teller jo ikke dager sa hun, de snakker bare om uker. Uansett er det sikkert ikke så lett for dem å måle akkurat på millimeteren heller - det kommer vel litt an på vinkelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...