anna_lou Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hadde kikhulsoperasjon tidligere denne uken. Kom hjem fra sykehuset i går med noen ekstra bandasjer til sårene, sånne pads som er vanntette og gjennomsiktige. Sykepleieren sa at jeg kunne klippe de mindre slik at jeg hadde nok til jeg skal ta stingene. Men, skal de bare klistres rett på huden (og såret)? det gjorde nemlig jeg, og oppdaget nettopp at de er klistret til såret også....tenker det vil bli rimelig kjipt å få av igjen når de klistrer seg til stingene.........Lurte plutselig på om jeg skulle hatt noe bomull under....? Dette ble det ikke gitt noe beskjed om, jeg har aldri brukt sånn før, så jeg vet ikke.....noen som vet????
Kamomille Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg ville nok ikke hatt de rett på såret, nei. Jeg har hatt vanntette pads, men de har bestått av gas med vanntett plas over og rundt...
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg fikk noen med lim rundt kanten... Sikkert kompress av ett eller annet slag Fikk beskjed om å ta de av etter jeg hadde vært i dusjen så det ikke skulle gjøre så vondt å ta de av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå