Gå til innhold

Lang weekend...HVOR??

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har enda ikek hatt bryllupsreise av div grunner,og har nå lyst å ta oss en lang weekend bort fra barn og bare være oss to =)

Kunne tenkt oss å dra til London eller noe,men trenger litt tips =)

og hvor evt bestille fra...?

Og hva må man få med seg på forskjellige plasser...

vil vil helst dra før sommeren/høsten =)

noen tips?

linker..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp sendt mannen min avgårde til London sammen med en kammerat (bursdagsgave). De skal bo på dette hotellet http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=105. Her har kammeraten vår bodd tidligere, og det er visstnok veldig bra. Fantastisk beliggenhet midt i smørøyet. London er en kjempeflott by. Om dere ikke har vært der tidligere ville jeg ha begynt med å ta en av sightseeing bussene for å gjøre dere litt kjent og finne ut av hvilke attraksjoner dere ønsker å se nærmere på.

Skrevet

Flybilletter kan dere bestille på Norwegian.no. Se på lavpriskalenderen når det er billig å fly. Hotle kan dere bestille gjennom hotels.com. Billigere enn å bestille direkte hos hotellet. Mener de tilbyr begge hoteellene jeg har foreslått.

Skrevet

dytter denne =)

Skrevet

Jeg forelsket meg veldig i Valencia sist gang vi var på tur sammen. Hvis dere drar litt nærmere sommeren er det en fantastisk strand dere kan nyte i tillegg til det en storby har å tilby. Barcelona har jeg også hørt mye bra om, men aldri fått oppleve det selv.

Skrevet

=)

men hvor i alle dager bestiller man slike ferier,og hva skal man se etter når man bestiller og alt sånt..aldri gjort det her før :P

skulle gjerne hatt en slik pakke reise,enkelt og greit for meg å bestille da,tror jeg...

Skrevet

New York (Continental har direkte fly fra Oslo)

Skrevet

De fleste reisebyråer o.l. tilbyr pakkereiser til storbyer. Vanlig er vel fra torsd til sønd. Eller så booker du flyreise og hotel på nett ved å google litt:)

Skrevet

leader:

sitter å ser litt nå..hehe =)

men feks. london..hvor i london bør man bo for å komme nærmest mulig de fleste serverdiheter og butikker? =)

Skrevet

Island! Nå er det billigere å feriere der enn på lenge:-)

Skrevet

vil ikke til island jeg,hehe,men gubben har lyst å dra dit da...

digger: tips til sider hvor man kan se på reiser til island da?

Skrevet

Sjekk disse:

icelandair.no

restplass.no

finn.no

expedia.no

travelstart.no

travelpartner.no

ba.com

Skrevet

Jeg kan anbefale både London og Barcelona som begge er supre byer på hver sin måte!

Vi bestiller hotell på booking.com som er en veldig bra side og man belastes ikke for hotellopphold før utsjekk.

Kan anbefale Eurostars Grand Marina, Hotel Jazz og H10 Universitat i Barcelona og Jurys Great Russell Street, Strand Palace hotel og Best Western Premier Shaftesbury Hotel i London.

Vedr fly så søker jeg på sidene til flyselskapene,men også på et par endre:

norwegian.no, sas.no, klm.no, lufthansa.no, restplass.no, finn.no/reise

Våren er en flott tid å reise på begge plasser. I Barcelona blir det tapas og rødvin og London har mange koselige puber.

http://www.visitlondon.com/

http://barcelona.webby.no/

http://www.londonguiden.no/

Lykke til med turen!

Skrevet

takk for linkene,skal sette meg ned i kveld å se,ungene er hypre nå,så lite tid nå =)

tusen takk jenter =)

Skrevet

For en langhelg uten barn vil jeg anbefale:

Praha

Istanbul

Roma

Paris

Tallinn

Stockholm

Berlin

Lisboa

Selv synes jeg det er greiest (og ofte billigst) å bestille flybilletter hos Norwegian. Deretter finner du hotell og bestiller på egenhånd.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke til Island da? Bra shopping, uteliv, Blålagune og andre fantastiske opplevelser:-)

Skrevet

vet ikke..ser bare for meg at det er så kaldt der :P

hehe,og har nok vinter her oppe i nord :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...