Månefeen ♥ Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Har ikke hatt det for vane tidligere, men tok med meg noen blader når jeg hoppet i badekaret for å slappe av. Tenkte at det kanskje skulle bli litt plundrete å lese der jeg lå, men magen stikker ganske mye opp av vannet, så den ble fungerende som en støtte til bladet Helt genialt! Jenta i magen synes det er ganske moro å bade, elsker tydeligvis lyden av vann, så det blir litt sprell inni der. Av og til hoppet bladet på magen når hun begynner å danse rundt Andre praktiske måter å bruke magen på?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Kaffebrett! Akkurat plass til en stooor skål med is på magen!
passilurken Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 magen min fungerer som bord:) det samme gjør puppene mine dersom jeg ligger litt lett tilbakelent. kan sette tallerken oppå uten at den faller ned:)
3xMamma :) Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Syns at magen blir for flekkete... Kan brukes som smulefanger
zitapus Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Gutten min på 2,5 år elsker å bruke magen min som pute eller stol. Det er ikke like populært hos eieren av magen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå