Gå til innhold

Grinasabba altså..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh. Drittdag.

Grinasabba for noe som ikke er å være grinasabba for.

Bah!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! *gaah*

 

Eller, jeg er grinat fordi vi fikk plutselig barnefri, men ikke penger til å finne på noe.. Og da føles det så "bortkastet" å ha barnefri.. Misforstå meg rett, kjekt å få noen dager fri, men blir fort kjedelig når vi bare sitter her og kjeder rævva av oss.. =P

 

*sutre-sutre*

Skrevet

Finnes det ingen andre midler å oppdrive? Pante flasker eller låne en slant? ..

 

*Sender over en slant, et fat med øl og ørtenførti sigaretter*

 

SutreKOR

Skrevet

Har et par poser med tomflasker her, men tviler sterkt på at det holder til noe som helst.. Kanskje to flasker øl? Og det blir litt lite på to voksne mennesker.. Og låne penger til å dra på fest, er ikke så morsomt.. =/

 

*tar imot med stor takknemlighet* ;)

 

*sutrer enda meeeer* =(

 

fader, er så kjipt assa, er ikke sååå ofte vi har barnefri lixom... =/

Skrevet

Skjønner det er kjipt. Å låne penger til øl er jo ikke akkurat det smarteste, men hey, om du vet du kan betale de tilbake hadde jeg nok gjort det.

 

På en annen side får du kvalitetstid med kjæresten. Bah. Enda mere grinesabba.

 

Nå skal jeg plukke meg opp, også kommer snart verdens beste datter og nevø, venninne og hennes datter + venninner for å bake.

 

Så får alt annet gå i bakevja for en stund.

 

Chear up a buddy, lag noe mat, spør om noen har en vodka de kan dele med seg. Skratt. Årnær sæh se ;-*

Skrevet

Ja, får se hvor desperat jeg blir utover dagen... Hæhæ ;)

 

Kvalitet-schmalitet. Har jo kvalitetstid med han hver jævla kveld jo. Hehehe.

 

Bak pent a! ;¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...