mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Feber kommer og går, hoster som en hund som bjeffer nå..... Jeg var hos legen i går (skulle bare hente en rekvisisjon til meg selv) Og da målte de???? Hmmmm er det CRP det heter. Og den var på 35, altså ikke dramatisk, men i følge legen mest sannsynlig på vei oppover. Nå ligger han på sofaen og sover med 39,6 i feber. Var feberfri da han våknet og utover morningen. Men likevel våkner han opp og sier han må tisse, så litt lyspunkter er det jo i elendigheta da:-)
Reveenka Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Stakkars liten, ikke noe kjekt med små o\pjuskinger. Håper han blir fort bra!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Stakkars liten Knertefant! Håper ikke det er noe som bygger seg opp, men at kroppen klarer å jobbe det bort. Feberen er jo en god venn i så måte, selv om det er fælt å se de små kroppene så slappe, varme og trøtte. Er jo ikke sånn det skal være i det hele tatt. God bedring, så kan vi håpe at imorgen imorgen ha tro på imorgen.........:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2009 Ja jeg lar feberen få "herje", han er jo blid selv om han er lav i øynenen og slapp som en fisk..... Nå har han sovet mer eller mindre siden jeg la inn innlegget her:-) Og jeg er av den oppfatning at feber og søvn gjør mye for bedring:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Helt klart! Søvn er gull og feber har en oppgave:-) Hosten er ikke så god, men forhåpentligvis så fikser kroppen dette selv! Uansett, kjipt med syke små. Hun lille min er hos en venn nå:-) Vi var på besøk der noen timer i ettermiddag og sønnen i huset, på 4 1/2 inviterte henne til å bli igjen da vi skulle dra. For du kan schåve på madjass på jommet mitt sa han! Herlig vel:-) Og frøkna takket pent ja og sa ha det til oss voksne. Nå er sambo på jobb, og jeg sitter og venter på telefon. For kjenner jeg henne rett så vil hun nok hjem til mamma når det nærmer seg leggetid..............eller? Hmmm.............hmmm...............tullemamman........;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2009 He he he sove hos gutter allerede...... hvordan skal dette gå;-) Jeg tviler ikke et sekund på at hun sover hjemme i dag, when push comes to show vet du:-) Her har Storebror forsøkt bortesoving mange ganger, da mener jeg ikke hos besteforeldre og tanter/onkler. Og han har kommet hjem hver gang:-) Men her i vinter 61/2 år gammel, overnattet han hos nabojentene uten å blunke:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Hehehe, ja der søte:-) Siste info var at hun lagde salat til lasagnen! Hihihi:-)
Superlis Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Stakkars lille knerten!! Ikke gøy nei, har en liten her med feber, hadde over 40 i natt, litt bedre i dag, men utover ettermiddagen seg det på med feber igjen, han har også stygg hoste...ser ut som det er mange små som er syke nå.. God bedring!!!
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Dakar liten.Er han enda syk?? Håper det går fort over og han igjen fyker rundt. Men veldig flink som kommer seg på do alikavell =)))) God bedring til knærteliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå