Maria1979 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 jeg vet at jeg har lest innlegg om dette før her på siden et sted.... jeg er i uke 36 og i de siste ukene har jeg hatt økt utflod som er ganske gul.Jeg har ikke hatt noe trøbbel med urinen men jeg klør ganske lett for å si det sånn.Har smurt jevnlig med canesten når kløen er som værst.... Opplever at jeg må tørke meg flere ganger om dagen utenom dobesøk og det er ganske gult.(ser hvitt ut helt til det har satt seg i tøyet....) Lukter litt av det. Jeg har tenkt på lekkasje av forstervann,men dette skulle iflg.fakta være like tynt som tiss/vann og det er det jo ikke da. Babyen er generelt veldig livlig og på ultralyd i uke 33 var alt helt fint og da hadde jeg litt tendensen til dette"griseriet".....men spurte selvsagt ikke da.Dumme meg. Noen som "lider samme skjebne"??
baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 ja har det jeg også,,,, er i uke38,,, har også blankt som jeg trodde var fostervann,men det var vist vanlig med sånn og,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå