Himmel og hav Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 En Hege er en søt og vennlig person som er morsom å være sammen med. Hun er arbeidssom og god i det hun gjør. Det finnes ikke noe vondt i en Hege. Sånn er iallefall de tre Hegene jeg kjenner-
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hun er pliktoppfyllende, snill, flink og samvittighetsfull også er hun slank, høy og blond!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Hun er som regel feit, masse kviser, store leverflekker er lat, fett hår og ender alltid opp som alenemor pga slappe pupper, fæl lukt og kjedelig i senga.
OsloMor Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Hege er født på 70-tallet iallefall, evt helt på slutten av 60-tallet;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 En sånn Hege kjenner jeg også. En fantastisk venn å ha. Men jeg kjenner en som er helt omvendt også........
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Middels intelligent, middels vellykket men grei og blid..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Hege var tenåring på åttitallet, og ser ut deretter.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Pertentlig til det kjedelige, litt rar humor, alt skal gjøres i rett rekkefølge, ikke rot noe sted, klassisk stil, mange gode venner, god utdannelse, 2,8 barn i rask rekkefølge, pen og grei, men litt besserwisser;) Det var jeg som bestemte navnet til denne Hege-søsteren min, i sin tid;)
Brugda Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Briller, normalvektig - heller mer mot tynn enn tykk, mørkt hår og spiss nese/hake.. hehe. Og sånn type norrøna/berghans jakke, dongeri og sko med hæl. Ugh. Kanskje liten skinnveske eller sånn liten skinnsekk. Hoho ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 Kjenner bare en Hege, hun er harry, fet og røyker rullings sammen med moren sin i en alder av 14.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 Manipulerende og sta.Liten forståelse for andre folk
Nonsense Skrevet 22. februar 2009 #16 Skrevet 22. februar 2009 Mitt første indre bilde av en Hege blir mest sannsynlig preget av den eneste på min alder som jeg vet om som heter Hege (er 19 år): Hun er en litt rar jente som aldri blir noe sosialt midtpunkt i skoleårene, men som alltid er glad fordet... Litt sær-new age-hippie av et slag... Men nå skal det sies at man skal ikke henge seg opp i andres oppfattninger av et navn. Det endres jo fort når man møter en ny person med det navnet. Og folk kommer som regel med negative synspunkter når en spør slik du gjør her, har jeg inntrykk av. Om du vurderer det til en fremtidig datter, så vil jeg si at det er litt stilig retro-preg over det navnet. Ikke enda en av alle de Amalie-/Linnea-navnene. Er lei disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå