Gå til innhold

er sengen til babyen klar til dere kommer hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en uke til termin,og jeg klør litt etter å re opp sengen,men det kan jo gå tre uker til før babyen er her,og jeg vil jo ikke at sengen skal "støve ned"..(kan bare legge ett laken over,hehe)..andre sier det er ulykke å re den opp før babyen er i hus...

hva gjør dere?

vi skal ha en vugge i stuen så kanskje jeg gjør den litt klar,men venter med selve sengen til vi har fått småen vel i hus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har redd vugga og lagt på et teppe. Er bare 36 uker enda så vet det er tidlig, men det ser så fælt ut hvis den skal stå uredd også.

Senga blir brukt som oppbevaringsplass til mye forskjellig enda og er ikke redd opp, men den er allerede skrudd sammen og klar til bruk.

Skrevet

Jeg har begge klare i god tid før termin. Får ikke ro i sjela før alt er ordentlig på plass. Vogna og er ferdig oppredd med nystrøket sengetøy lenge før termin. HAr 49 dager igjen, så venter til to tre uker før termin.

Skrevet

Hei... Jeg er i uke 33 nå, og har allerede nå lyst til å re opp senga... Skal klare å styre meg til siste uka, men det klør i fingrene. Samme med vugga på stua... Tror så aldeles ikke på det der med at det betyr ulykke å re opp før bebisen er født, men det er jo meg da. Vil ha det klart til jeg kommer hjem fra sykehuset. Ser ikke for meg at jeg lyster så veldig på å begynne å re opp etter at vi er kommet hjem...

Skrevet

Jaaaaa!! Alt er klar i god tid.

Men nå har ungen vår et eget rom, så det gjør ikke noe

om det står klart der inne.

Legger nok på nytt sengetøy når han skal bruke senga si,

men det er veldig koselig å se det står klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...