Gå til innhold

hva har jeg spist som Lillemann ikke tålte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her. Lillemann er 4 uker. Igår koste vi oss med stekte laksefileter, agurksalat og poteter. Jeg spiste i tillegg ett par doc halslinser lakris.. I HELE natt lå han og prompa og bæsja og grein. Han hadde vondt i magen stakkar... Jeg heller litt mot eddikken i agurksalaten??? Kunne jo vært pastillene, men spiste bare to stykker. Og litt sjokolade... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Jeg tipper på halspastillene eller sjokoladen. Husker at jenta mi reagerte fort på sjokolade, derfor har jeg ikke spist så mye av det (foreløpig) nå som jr bare er noen uker gammel.

Skrevet

Husk at magevondt ikke nødvendigvis må komme som en reakson på noe du har spist. De kan få magevondt uten at du har spist noe spesielt også.

Skrevet

jeg mener jeg har spist sjokolade før uten at han har reagert, men husker ikke helt. skylder på ammetåka...! Jeg TROOR det skyldes maten, for det kom så spontant, men som du sier, det kan komme ut av det blå og;)

Skrevet

tipper poteter:P

det reagerer vi på her!

men når de er så små kan det bare være mageknip, tarmsystemet er så umodent...

eller melka i sjokoladen (ell sukkeret) ;P

prøv deg frem m en og en ting

Skrevet

mest sannsynlig var det ikke på grunn av noe du spiste. men føler du deg sikker på det, kan du skrive ned hva du spiste før babyen reagerte, og så sjekker du hvis det gjentar seg med en eller flere matvarer.

Skrevet

Høyst sannsynlig var det ikke noe du spiste som var årsaken! Babyer har endel magevondt, dette skyldes umodent tarmsystem, så spis og kos deg du, med god samvittighet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...