Gå til innhold

enda en baby????

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som mistenker graviditet på nytt og fødte for under 1 år siden?

Vet ikke helt hva jeg synes om den tanken...enda en baby????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å bruke prevensjon om en ikke ønsker seg en til med det samme. det er en fin ting å bruke. alle vet åssen man blir gravid.

Skrevet

ja hallo?? heter ikke dette diskusjons forumet BLI gravid?? rot fram noe gummi sier no jeg....hilsen meg som prøver for harde livet å få baby!!!

Skrevet

hallo folkens!!

Hvorfor i all verden svare så FREKT. vi har alle våre ting vi lurer på - kanskje var det en eller annen her som hadde tanker om hvordan det kan bli å få to tette - (mulig noen prøver på det) og som kunnet "hjelpe" med noen ord her.

Blir så sliten at dere "eiere" av forum,som hersjer med hva folk skriver og hva som er lov og ikke lov til å skrive

Velkommen til alle:):)

Skrevet

Jeg må si du kanskje reager veldig her.. Det er bare snakk om det og bruke litt skjønn oppi det hele mener nå jeg... Og si at folk eier forum osv syntes jeg var bare teit..

Jeg mener at man kanskje burde tenke over hva man sier noen ganger jeg da.. Mange her inne har prøvd lenge, inkludert meg selv.. Og jeg mener at et hvert barn er en velsignelse.. Jeg gleder meg like mye over at andre får til fort selv om jeg ikke får til selv... Men enkelte mennesker er uansvarlige og har seg uten prevansjon og da får man ta konsekvensene... Blir for dumt og si ooops...

Finn et annet forum og stille sånne spm, kanskje på skravle? Og velkommen tilbake når du ønsker og bli gravid.. Det er nå min mening oppi det hele..

Dessuten trur jeg folk skriver sånne spm her inne bare for og irritere, såre eller skape debatt.. Bruk det du har fått utdelt..

Skrevet

kunne ikke sagt det bedre selv monca84!;)

det er jo MASSE andre forum dette sp målet passer bedre i mener no jeg og spør du får du svar...og det ER en grunn til at det fins så mange forum...bruk det som passer best til sp målet ditt....her inne har VELDIG mange prøvd leeeenge uten hell og kanskje aldri opplevd ett oooops kanskje jeg er gravid situasjon uten å ha gjort en innsats engang..... for ikke å snakke om "jeg har allerede en baby og uff og uff ikke en til"????sånne sp mål er ikke forståelig for veldig mange av oss om du skjønner?sånt føles urettferdig og litt provoserende lesning..som monca84 sa: velkommen tilbake når du ønsker å bli gravid:)tar i mot deg med åpne armer:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...