To små - en rosa og en blå Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hva kommer egentlig disse stikkene nedover i underlivet av? Føles jo som at det er en liten hånd med skarpe negler som klorer meg der liksom. Og så får jeg følelsen av at jeg må veldig tisse akkurat når det skjer. Rar følelse... Er 38uker nå.
Maf og lillemann Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 det er sikkert modning, og det er jo supert selvom det ikke er så veldig behagelig!
To små - en rosa og en blå Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 Ja, får håpe på det;) Men vet du om det er et tegn på at det er hodet som er nedover? Han har snudd seg litt opp og ned de siste ukene og var ikke festet i hodeleie for en uke siden. Håper på en vanlig fødsel denne gangen og ikke setefødsel. Ihvertfall greit å vite på forhånd... Når har du termin?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Enig i beskrivelsen din, kjennes ut som om det er en liten hånd som øver på å utvikle gripeevnen rundt blæra! Men hvis det er modning så skal jeg bite tenna sammen og heller nyte det, det betyr jo da at gullet snart kommer ut!
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har det også sånn og JM sa det var modning:) Jeg er 37+3..
baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 ja jeg og har det,,, det gjør vondt!!! kjennes ut som handa kommer nesten ut noen ganger også,,merkelig følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå