lykketrollet:) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Kom over denne boligen på finn.no (sitter å ser etter interiørtips): http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15156584&sid=xz4dabuQous251196 Var bare så sinnsykt fiiin, akkurat sånn jeg vil ha det (tror jeg). Men det er jo fint med drømmer også, ikke sant??
Matildesnusk + lille ups Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Litt for minimalistisk for meg, det der. Kunne godt tatt huset(!!), men ville nok innreda det litt annerledes. Jeg også skulle hatt innredningstips, for vi har nettopp flytta inn i ei ny leilighet, og stua her er umulig å innrede! Har du peiling? Hvor leter du for å finne tips ellers da? :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 det var ikke mye sjel ute og gikk der...
mamman til to gutter Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Skulle gjerne hatt 7mill, men ville brukt dem på noe annet enn det her...
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Huset hadde absolutt potensiale, ja, enig i det..... Deilig å drømme seg vekk litt.....
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Utvendig så huset ut som en stor brakke. Hadde heller valgt et annet hus til den prisen gitt.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Huset var ikke noe fint utvendig.. Det eneste som var fint var badstuen og utsikten )
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Åh! Dette var drømmeboligen! Både utvendig og utvendig, har VELDIG sansen for dette her ) Beliggenheten på stedet var heller ikke å kimse av. Men jeg har ikke tenkt å flytte til Tromsø ;o)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 *kremt* ...og ikke har jeg 7 mill heller... ;o)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Lekkert,lekkert,lekkert!! Jeg kunne godt ha flyttet rett inn her
trippeltopp Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Huset i seg selv er ikke min stil overhodet - jeg liker sjarmerende hus med personlighet. Men utsikten skulle jeg gitt mye for. Og badet. Her kunne jeg bodd: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16371976&sid=xz7gaegz-hc799466&pos=null&tot=null (hvis jeg hadde fått innrede det på nytt, riktignok..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå