Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Vi skulle egentlig i barnebursdag.. og i kveld skulle vi hatt noen venner på besøk.. men neida.. blir hjemme og inne på oss.. omgangssyken.. men har heldigvis ikke kastet opp siden halv syv på morran.. *krysser fingre* tror omgangssyken er noe av det verste som fins jeg..
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Skal vel egentlig ingenting, koser sofaen nå som mannen er hjemme. 1430 drar han på jobb og da er det fullt kjør for meg med to små som sloss om oppmerksomheten:) Også skal man jo handle i dag, og alge middag, og male to bilder med storejenta. Et i brusdagsgave til oldefar som ble 76 i går og et til morfar som blir 50 til uken...
Masaili <3 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Har til nå vært rolig, ungene kom hjem fra svigers nå for litt siden, så nå sitter de i badekaret. Jeg er en smule fyllesjuk i dag, så jeg gidder ikke så masse, men skal følge eldste i bursdagsselskap kl 16 også skal jeg og vesla på butikken å handle litt. Skal definitivt legge meg tidlig i kveld!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Her er jeg akkurat ferdig med 5 små ett åringer i bursdag- fått min egen i seng og tar en pause på dib før jeg må vaske.....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Åh føler med deg! Hadde omgangssyke forrige helg! Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og gubben er ute for å måke snø! *hat* I kveld skal vi kose oss med god mat, godis og tv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå