lita78ღ Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hvordan få tiden til å gå?? Enda nesten tre mnd igjen..... Har så lyst til å treffe den lille gutten min:-)
Kæmma og trultene Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hehe jeg kjenner følelsen... Første gang var alt så nytt og rart og spennende, og jeg var ikke det sport dårlig, så jeg var ikke utålmodig før siste måneden egentlig. Heldigvis kom hun til ermin.. Denne gangen er jeg også som deg, utålmodig etter å treffe jenta inni magen!! Og spent på tilværelsen som tobarnsmor såklart, gleder meg til at storesøster skal få treffe minstejenta. Jeg er sjukmeldt men jobber litt noen dager i uka, det gjelper litt. Da gåt dagene fortere. Ellers er det vel bare å nyte den siste tida før den store forandringen i livet kommer! Det hjelper meg iallefall, å huske at dette faktisk er storesøsters 3 siste måneder som enebarn. Sist var det å nyte siste tida som bare kjærester, eller tida der jeg bare trenghte ta hensyn til meg selv og ike en liten bylt i tillegg. Det hjelper iallfall litt! Pusle litt med å gjøre ting klart kanskje, lese litt bøker om barn/amming/oppdragelse osv, eller om noe helt annet. Uansett går 3 måneder ganske fort!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå