Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Vi setter av 500 kroner hver mnd som jeg kan bruke til litt klesshopping til de små.. men blir som regel litt mer. denne mnd allerede har det blitt 700 kroner + reimadress ( vårdress.. men den hadde han fått penger til bursdagen sin som vi skulle bruke til det da) Også blir det jo mer når reimadresser og sko må kjøpes inn.. men er jo så mye fint..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 veldig lite. kjoeper ikke hver maaned engang. muligens noe nytt hver tredje.. men sjokkerende lite. De har fine klaer, og det ser ikke slitt ut. De gaar ikke i barnehage saa har ikke det store behovet. men har en svigermor som handler mye til de til jul og bursdag og naar hun har reist til london
Mamma2OO5 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 alt fra 0 og oppover. Sjelden jeg kjøper klær hver mnd. Selvom størsten går i bhg trenger han ikke nye klær hver mnd. Minsten arver mye av størsten som ejg har tatt vare på.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Nettopp brukt 3500,- for begge guttas klær til sommeren...Vanligvis blir det vel i måneden ca alt fra 200-1000
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Alt for mye. Unnskylder det med at vi gir dem vekk til trengende når vi er ferdig med dem. Mye av det vi har gitt er brukt en gang elle to, reima og hh dresser har blitt brukt en del, men fortsatt like gode.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 jeg kjøper klær i hovedsak 2 ganger i året. på høsten kjøper jeg alt han trenger for vinteren og på våren kjøpe jeg alt han trenger for sommeren. jeg er ikke en som må kjøpe noe fordi det er søtt. altså jeg syns ikke det er spesielt artig å handle klær. kan godt tenke meg at det blir 500 kr i måneden om man skal dele det på antal måneder. spesielt høst'/vinter er dyrt
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Kjøper ikke nye ting hver mnd.. Kanskje en gang i kvartalet - bruker som regel en 1000-1500 de gangene jeg handler, så ca 400kr/mnd gjennomsnittlig da..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Jeg kjøper ved behov, når jeg finner noe som ekstra fint eller finner noe på tilbud. Denne mnd har jeg brukt 1300, fordi jeg har kjøpt inn noen joggedresser da hun er i ferd med å vokse ut av de andre. Samt at jeg kjøpte en vårbukse (utebukse, HH, som hun kan bruke til en jakke hun har- dette i stedet for dress). Forrige mnd fikk hun ingen klær og neste mnd, blir det ingenting med mindre jeg kommer over noe jeg ikke kan motstå. Dvs at klesbudsjettet er veldig varierende hos oss. Har hatt en tendens til å ha for mye klær, så nå prøver jeg å kjøpe akkurat det hun trenger. Litt enklere nå som hun blir større og bruker klærne mer.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 flinke mange er da. vi har liksom 500 kroner som jeg kan kjøpe det jeg har lyst på til de.. men når de trenger noe så setter vi av mer.. blir gal av alle de fine jenteklærne å jeg. og hun trenger jo litt å da.. vokser fort det første året. og nå er det snart vårsko.. hm.. jaja.. noe skal man jo bruke penger på
Tingeling med 2 troll Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 jeg bruker 0 kr i mnd... jeg bare arver.. er så glad for at jeg har en stor familie med masse barn.. Så her går klærne på rundgang..
digger Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Hmmmm, ganske mye egentlig, men elsker å shoppe da:-) Tror fort det er snakk om minst 1000 kr måneden hvis jeg deler det utover:-)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Handler kun til sessong/ bursdager og høytider, og da svir vi gjerne av noen tusen også. Har ikke noe budsjett på det....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 Aner ikke, bruker nok litt hver måned ja:) Er glad i å shoppe, og det blir endel dyrere med to små merker jeg
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har to gutter og aner ikke hvor mye jeg bruker. De har godt med tøy og arver etter hverandre. Bruker litt penger på gode sko, men det meste av dyrt utstyr kjøpes på salg t.d vintersko, dresser, ulltøy. Kjøper en del klær i Danmark, men det er også salgsvarer. Bruker ikke mer enn 500 kr i mnd.
Elletuppa Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 Hm har nok et annet kles budskjett enn andre her.... Elsker å shoppe og har lyst på nytt til barna å når det kommer inn nye farger ol. Vanskelig å si hvor mye jeg bruker hver mnd, men det blir nok endel hundre lapper....
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 jeg bruker lite penger på klær til ungene. kjøper ikke klær til de hver mnd, og ikke annen hver engang... mamma spanderer reimadresser tilvinterstid til ungene fordi hun synes de må ha det (hun jobber i barnehage)
Honningmelon Skrevet 21. februar 2009 #17 Skrevet 21. februar 2009 Jeg kjøper ikke klær hver mnd. Jeg kjøper klær når de trenger klær. Jeg syns det er tullete å kjøpe bare for å kjøpe. Så èn mnd kan jeg bruke 1000 kr, og de to neste kan jeg bruke 0.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 Det går veldig i rykk og napp, er en stund siden hun på 2 år har vokst fra klærne sine, han på 3 mnd. trenger jo noe hele tiden, så han er vel den som får for mest i klær akkurat nå. Tipper det blir ca. 12000 i året per barn om vi tar med sko, hansker, luer osv.
Joikaboll@ Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 Huff.... jeg handler mer klær til barna enn dem rekker å bruke. Handler for ca 3-4000 i mnd, bare til barna Ikke videre fornøyd med meg selv, men klarer ikke la være å handle når jeg finner noe som er fint, søtt, stilig osv.... Har masse klær med prislapper på som er fravokste Rakk ikke bruke det...
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #20 Skrevet 21. februar 2009 joikabolla; hehe.. godt det er flere som er sånn.. når jeg ser noe som er nydelig og søtt.. så bare må jeg ha.. hehe så mange klær her også som lappene aldri har kommet av.. men nå har jeg "heldigvis" bare to og ikke fem å kjøpe klær til .. da hadde jeg vel vært ruinert.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå