Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Er det mulig å merke forskjell? Er bare i uke 33, hadde rier en kveld, men det gav seg i løpet av ca 6 timer. Så har jeg hatt noen rolige dager. Nå skulle jeg på do, og merket at det rant litt væske nedover lårene mine, og trusa var gjennombløt. Har hatt mye utflod i hele svangerskapet, så det kan like godt være det. Vet ikke om hodet er festet, men jeg tror egentlig at det er det. Renner det hele tiden, eller bare jevnt og lite ved slik vannavgang? Hvor fort må man komme seg til sykehuset? Er det slik at jeg kan se det an noen timer? Noen med erfaring?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Ta på deg et bind og se om det kommer mer. Kommer det mer enn vanlig "utflodmengde" ville jeg tatt en tur på føden, så sjekker de bindet om det er fostervann eller noe annet. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Ring føden og hør med de du. Er det vannavgang så er det viktig å få det sjekket. Vet ikke hvor lenge de evnt da vil drøye med fødselen...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Er det vannavgang vil dte ikke stoppe å renne. Prøv å presse å se om det kommer mer? Kommer det ikke mer så er det utflod. Ring føden hvis det renner stadig...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Vannavgang kan komme litt og litt det om babyen sperrer for. Stopper det helt opp er det nok ikke vannavgang, men utflod. Vil ikke tro at vannavgang vil stoppe opp, selv om det kan gå lenge mellom hver dråpe. Jeg lekket også tidlig i svangerskapet, Det rant ganske mye. Det varte skjedde noen ganger et par dager og det var ikke fostervann. Så skjedde det aldri igjen. Hva det var og hvor det kom fra fikk jeg aldr svar på. Men uansett, når man lurer på slike ting så ringer man føden. De kan gi gode råd og ber deg gjerne komme inn for en sjekk. Bedre med en tur inn for mye enn en for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå