miranda&gullungene*08&09* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Etter 9mnd på DIB flytter jeg inn på BIM igjen. En liten fersk spire inni magen! 5 uker. Min bittelille gutt på 9mnd. skal bli storebror om 9mnd ca. ;o) Utrolig spennende og skummelt! ;o) Lykke til alle semmen!
yohana Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Gratulere . Sitter i samme båt .Er her igjenn har en litten gutt på snart 7månder . Åventer nu enda en litter er ca 6 uker på vei .
august baby:) Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 hei hei:)er også i samme båt her har ei lita jente på snart 9 mnd også er jeg gravid igjen 7 uker på vei:)ble kjempe glad når jeg fikk vite men begynte også og svette hehe litt skummelt er det jo når man har ei så lita ei fra før ho er jo veeeldig krevende ho også hehe men vi er jo kjempe lykkelige for at vi er så heldige at vi kan få et barn til:)gratulere så masse til dere andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå