Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Noen som synes det er rart å forlange? At fremmede unger skal få julepresanger, når du aldri har møtt dem, men bare har hørt om "jævelskapen" de finner på hele dagene? Brodern min (hvis jeg legger godviljen til så kan jeg kalle ham det ihvertfall) fant seg ei dame fra andre kanten av landet. Hadde ikke møtt hverandre før, og plutselig var dem sammen. Etter en uke med sms-forhold, fant hu ut at hu skulle ta med seg to unger på 5 og 6 år til andre kanten av landet og flytte til en plass hun aldri hadde sett før, og som er så trang at det er knapt nok plass til en voksen der... Jeg hadde møtt henne 2 ganger før jul. Og ungene hadde jeg ikke møtt i det hele tatt. Likevel fikk jeg en sur melding andre juledag om at det hadde nå vært fint gjort om jeg hadde kjøpt et par ting til hennes unger også, ellers var jeg ikke mye normal! Måtte jo tenke på at hu hadde satt sitt navn på gaven til gutten min også! Men ærlig talt: Jeg ba henne ikke om å være med på gavene jeg! Og jeg gav presanger til broderns unger, så jeg har da gjort min plikt her jeg? Har jeg ikke det?? Eller er det jeg som er helt på bærtur her nå?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Din bror ønsker nok at hun og barna skal føle seg velkommen inn i familien.. Måten de har flyttet sammen på er jo litt spesiell, men om de ahr det bra sammen så er jo det fint. Håper de tenker på at abrna skal ha det bra! Forøvrig ville vel heller ikke jeg syntes det var normalt å gi disse to presanger, siden du ikke har møtt dem. Men om du ønsker å få en sammensveiset familie, er det kanskje lurt å gi en liten oppmerksomhet? Min svigermors venninner (som jeg ikke har møtt) har gitt mine særkullsbarn gaver. Spesielt og helt unødvendig, men koselig at de ikke vil gjøre forskjell.
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Uff nei, jeg vet hvordan han opererer. Det er standard for han å forlove seg og helst flytte sammen såpass raskt, og forholdene pleier å ta slutt like fort som de startet... Og så pleier de å være litt sære de han er sammen med også, så derfor bruker jeg EKSTRA lang tid på å bli kjent med dem før jeg blir "positiv". Denne her var intet unntak, hun har drevet og ringt og plaget siden jula og spredt rykter om at jeg har vært utro med 4 forskjellige på en kveld, og at jeg driter i sønnen min, og at jeg er den mest egoistiske og underkua (javel?) mennesket som går på denne jord... Så nei, akkurat den delen av "familien" er jeg ikke interessert i å være samensveiset med !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå