*toppris* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 er så mange måter å lage det på, hehe, så hva er DIN BESTE? til fastelavnsboller:)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Slik: 1. Dra i butikken 2. Finn en pakke "Tine- Piano vanlijekrem" 3. Betal i kassa og dra hjem 4. Åpne pakken og fyll bollene hihi... Min metode er lettvint-metoden, får holde at jeg lager bollene selv;)
*toppris* Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2009 hehe, vel, prøvde å benytte meg av det rådet..men... var på 3 butikker, og alle var utsolgt for den!!!!! typisk... så, kjøpte to pk med kremfløte, sukker og vaniljesukker.. hmhm.... er det bare å mose det sammen og vispe eller`? er heeelt grønn på kremer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå