Gå til innhold

er dette normalt ang søvn hos en på 12 dager?? luksus problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går la eg han 11 og da sov han til 05.30 sovna igjen etter mat og stell kl 6 og da sov han til 09.30 etter stell og mat så sovner han igjen sover meste parten av dagen er litt våken inni mellom.. men sover han for mye??? er vell normalt at dem sover mye den første tiden men eg begynner jo å lure litt.. han er jo så snill og god... og han sover sånn nesten kvar dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt mellom 11-22 timer er visst normelt, så nyt at du kan slappe av os sove ut litt... Så lenge poden legger fint på seg er det bare bra!

Skrevet

Små babyer sover ca 22 timer i døgnet og pris deg lykkelig.

Snuppa mi på 15 mnd sov aldri på dagen (ikke mer enn 15 min) og på natta var hun våken frem til 02. Den dag i dag sover hun dårlig på natta selv om vi har prøvd alt utenom sovepiller.

Gutten vår er 17 dager og sover mye og ofte 5 timer i strekk på natta og det er noe helt annet enn vi er vant til.

Du får bare være glad at babyen din sover mye da det er utrolig slitsomt å ikke få sove verken dag eller natt.

Skrevet

Min var akkurat lik din. Sov og sov og sov. :-) Blid og fornøyd når han var våken. Han sov seg gjennom de 3 første månedene igrunn. :-) Kunne sove 4-5 timer i strekk på dagtid. På natten spiste han to ganger (mme) men det gikk unna på 5-10 minutter og han sovnet momentant i sengen sin igjen.

Pris deg lykkelig og nyyyyyyyyyyyt det. Min gutt tar nemlig igjen nå... etter 8 mnd sovedyr, har han blitt motsatt og holder oss våkne på natten... :-( Han er straks 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...