Gå til innhold

Våkner så innmari tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som gjør det??

er ca 4+5 i dag...har vært skikkelig trøtt og sliten helt til jeg ble sykemeldt på torsdag...da begynte jeg plutselig og våkne så innmari tidlig at det er plagsomt...i syv-åtte tiden...er det vanlig eller?? så blir jeg trøtt utover dagen fordi jeg har våknet så tidlig....veldig livlige drømmer om natten også....visste ikke de dukket opp så tidlig....husker det mest fra slutten av svangerskapet sist...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, jeg vokner tidlig. Kl 7. :(

Men ellers har jeg ikke merket noe til noe tretthet. Unntatt i gårkveld da, men da hadde jeg ikke sovet så mange timer i natta i forveien..Så ville ha vært trøtt uansett gravid eller ikke da...

men hva er det der med å vokne kl 7... grrrrrrrrrrrrrrr

Håper det går over, gidder ikke å bli morgenugl før jeg må liksom... hihi

Skrevet

Jepp! Våkner tidlig jeg også. Så er jeg stuptrøtt i 8-9 tiden på kvelden. Veeeldig kjekt når jeg og sambo skal se en film, så sovner jeg halveis i filmen hver gang :P

Skrevet

hehe godt det ikke er bare meg som våkner tidlig...men JA, er skikkelig irriterende...har liksom muligheten til å sove lenge,men går liksom ikke....men så lenge det er ett tegn så er det greit da jeg ikke har så mange andre symptomer...hvordan er det med dere og symptomer da?? hvor langt er dere??

Skrevet

hmm, rart det der.. håper jeg får sove lenge i morgen...

men kjekt å se at det er flere som vokner tidlig.. da må det også være et symptom da.. hehe

Mine symptomer er nå når jeg er 4+4:

* sviing/ stikking litt mot hø eggstokk, men også midt i..

* Litt ømme brystvorter, og de er stive nesten hele tiden...

* fryser lett

Skrevet

Jeg våkner også tidlig og er dautrøtt hele dagen. For min del tror jeg det ofte er blæra som gjør utslaget... Går ikke på do hele natta i begynnelsen av dette svangerskapet (takknemlig for det!), men det gir desto mer press på blæra om morgenen;-)

Når jeg først er oppe, er jeg liksom ikke sovetrøtt lenger...før det går noen timer og jeg slukner på sofaen, hehe.

Jeg drømmer også MYE, og har gjort det helt siden 4-5 uke (er nå i 11. uke).

Skrevet

Ja fysj jeg våkner ca fire hver dag å må så på do å tisse, åsså får jeg selvfølgelig ikke sove gjen :( og veldig trøtt resten av dagen... jeg er ca 4 uker på vei.

For noen uker siden drømte jeg at jeg var gravid, og tenkte nei fysj nå må jeg slutte å tulle, bare ønskedrøm tenkte jeg, men så drømte jeg at jeg fikk et positivt svar på en test,åsså ringte en god venninne som hadde drømt at jeg hadde fått baby og lurte på om jeg var gravid(hun er akkurat blitt mamma selv og jeg møtte henne helga før, kanksje hun fikk noen vibber) Og når mannen min drømte også i denne snedige perioden at vi hadde fått en baby :) så tok jeg test omkring dagen jeg skulle fått mens og jeg var gravid :D

Jeg har aldri hatt slike drømmer før så derfor ble de nok ganske spesielle.

Skrevet

var oppe tidlig i dag igjen jeg...07.30 var det nok søvn på meg gitt...usj...var skikkelig trøtt rett etter jeg testet positivt og frem til starten av uke 4...så begynte disse tidligmorgenene mine og de bare fortsetter....er ca like langt vi da mamsita. er ca 4+6 jeg...

så koselige drømmer du har hatt da=) håper ikke jeg har sanndrømt iallefall for jeg våknet av mareritt i går hvor jeg drømte at jeg fossblødde og mistet lille spire:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...