mamarama og lille banan Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 er det trygt og enkelt? jeg har handlet på qxl, og det føler jeg er trygt.
Gjest -<<- Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Til stadighet. Helt kurant så lenge du behersker noenlunde engelsk.
Jerrys jente Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Ja, har handlet på e-bay flere ganger. Godt fornøyd.
snartmammapåny Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Handler der mye. Elsker ebay Så lenge du passer på å lese produktbeskrivelsen godt så er det ikke noe problem. Jeg betaler alltid med paypal og føler det er det tryggeste. Er veldig skeptisk til å gi visakort nr mitt til tilfeldige selgere, så passer på at selgeren tar paypal før jeg handler noe. Og så lenge du handler med visa eller betaler med paypal så er du relativt godt forsikret mot svindel.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Har handlet på Ebay i mange mange år, strålende fornøyd.
mamarama og lille banan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2009 så bra! ser det er noenlunde samme system der som på qxl. jeg kommer til å bruke paypal jeg også, har endelig fikset meg det hva er det dere handler da, om jeg får spørre?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Hva man handler!? Oi... Her er noen av tingene jeg har kjøpt; -MeiTai (flere stykker) - Tannbleking - Hair Extentions - Sko - Klær - Mere sko - Sko og klær til ungene - Thermokopper med CareBears på (faktisk!) - Ipod mini - Iphone tilbehør - LA Ink tskjorter - kashmirskjerf - enda mere sko - enda noen sko til ungene - Tilbehør til vogna Jeg kjøper sko man enten ikke får tak i her eller som er veldig dyre her på Ebay. Mitt beste kupp så langt på den fronten er et par Nike Shox som jeg ga 189 kr for!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 En eneste gang, og fikk ikke varen. Lenge til neste gang ja.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Helene, leverte du unpaid item claim? LEverte du også klagen til Paypl så du fikk tilbake pengene? Ga du negativ feedback? Ebay er ganske så sikkert dersom du handler med Paypal og selgere som ikke oppfyller sine forpliktelser, de bli utestengt, samt at paypal faktisk sperrer deres kredittkort/bankkort/bankkonto!
mamarama og lille banan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2009 oioioi... *stjerner i øynene og sikkel i munnviken* det er jo et helt univers i forhold til lille landsbyen QXL...spørs om jeg må utforske ebay ja!
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Og sånn for å være skikkelig morsom med deg nå som du er på oppdagelsesferd. www.ebay.co.uk har mye de ikke har i USA, det samme har www.ebay.de, www.ebay.nl og www.ebay.es I tillegg så lønner det seg å handle fra www.ebay.co.uk da kursen på pundet er veldig lav nå og shippingen er MYE billigere:)
mamarama og lille banan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2009 takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå