Gravid, ja;) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Har rett og slett mistet følelsen over navlen og er også blitt ganske blå der!!! Ungen sparker der konstant så er vel det som er årsaken! Regner med at det bare er nerver i klem for det ser jo ut som jeg skal sprekke snart enda jeg bare er i uke 34.. Selv om jeg tror jeg er lengre på vei
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Kjenner meg meget igjen der jeg ja men har stort sett ikke følelse noen plass i huden på magen.. jeg tror det er fordi den er så strekt nå! Er også ganske blå over navlen! Er i uke 38+1 nå!
Gravid, ja;) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 Godt å høre at vi er flere. Men skulle gitt endel for å bytte uke med deg! er så lei nå. Vil bare se lille jenta;-)
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Huff, ja, ventetiden er nesten uutholdelig!! Men jeg syns faktisk at de siste ukene fra uke 35 har gått ganske fort!! Du holder ut Jeg gleder meg så masse til å få lillegutt i armene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå