Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei;) Hvordan går det? Vært hos mamma og sovet over vi. Og så hadde vi besøk i går. Kosa oss med pizza og godteri..hehe. Tror jeg hadde el i går. Tatt Damiana frem til i går og skal ta Wild Yam fra 3 dpo og frem til 12 dpo. Blir spennende! Tester om 10 dager.. klarer aldri å vente lenger enn det. Testet positivt begge gangene på den dagen;) Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 hei:) det var lenge siden!;)her går det fint vettu;) vært på jobb fra halv syv i morges til kl tre så nå har jeg fått meg en deilig dusj med peeling og masse deilig selvpleie på badet en ime for meg selv;) så kosleig å være på besøk hos mammaen din da:) min mamma bor i samme bloken som oss hun;) vi skal bort der i morgen på middag:) to ganger sier du?har du to barn??blir aldri klok på det der helsekost greiene jeg?misforstår lett såt jeg hihi;) hoder meg til hoste saft..selv ikke en svimling som meg kan jo ta feil av framgangs måten der hehe:) test om ti dager? lurer fælt på om jeg klarer la vær å teste denne gangen....tvilsomt siden jeg falt for fristelsen å kjøpe tester i alle farger og fasonger på nettet hihihi;)har jeg de i hus så blir jeg sittende å se på do døren og lengte etter å tisse på pinnen;) hehehe:) men har bestemt meg for å være sterk!! jaddaaa;) i kveld skal vi innvilge oss ett glass chamips og lage scampi:) gleder meg til det...hvis ikke jeg sovner før barnetv hahaha:)kan jo håpe på at jeg blir voldtatt denne gangen tihi:) hva skal dere gjøre i kveld da? klem:)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hei snuppa;) Koselig å ha mamman sin såpass nærme. Hadde mamma flytta til en annen by, så tror jeg jammen at jeg hadde flyttet etter..hahaha;) VELDIG gladi mamman min. vettu.. jeg klarer aldri å ikke teste. Det er umulig!! haha. Begynner som regel 7 dager etter el... HÅPLØS eller?? Ble gravid i desember, men mistet i januar. Derfor jeg har vært gravid to ganger;) I kveld har vi vært hos mannen sin pappa og samboer. Kjempekoselig;) Deilig med scampi!! Kose dere masse. Og tillykke med å bli voldtatt...hahahaha;) KLEM
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 hei søte deg:) ja vi er glad i mammaenen våre da;) men rart med det..kan gå både en og to uker før jeg treffer henne selv om hun er rett borti gaten.... jeg klarer heller ALDRI la vær å teste!som sagt så er det første gang på 17 pp at jeg klarer å stå i mot om jeg klarer la vær denne gangen...lykke til til meg liksom;) ikm på fredag igjen...den dagen vi drar til oslo så forhåpentligvis så løper jeg rundt som en forvirrte vegglus og prøver å huske alt jeg har glemt..og glemmer å teste også(om jeg så hadde hatt hukommelsestap hadde jeg sikkert aldri glemt det hahaha) så trist at du mistet i januar da:( uff...det e så tungt det...skjedd meg to ganger og begge i uke 8:( hvordan opplevde du det?masse vondt og blødninger eller?vet noen har en abort uten å merke noe...ma tror jeg det heter? jeg for min del hadde helt for jævlig:( men det klaffer nok for dere veldig snart det tror jeg:) satser på at om ti dager er en magisk dag for dere;) krysser alt jeg har!!bortsett fra bena hahaha;) no skal eg marinere scampi.... ha en go kveld kjære;)klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 god morgen damen;) stikker innom å sier hei før jeg går på jobb jeg:) litt avhengig av bim kjenner jeg hihihi:) tempen så no mer normal ut idag heldigvis men er visst bare 36%sjanse for at jeg er gravid:( det var litt nedsig men e no noen dager igjen enda;) håper dere er blitt helt friske igjen og at dere får en fiiin dag:) klem:)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Hei snuppa;) Vært sååå deppa! Fikk jo aldri den jævla eggløsninga.. men i går kom den endelig!! Hehe.. Kjøpte meg noen tester og testet veldig positivt kl 15 i går. Kl 20 var den negativ igjen. Og i dag steg tempen masse. JIPPI! Nå er det bare å starte opp med Wild Yam å vente 10 dager. Så tester jeg..haha;) Har du testet ennå? Tempen mer stabil ja, så bra. Skal se på den etterpå jeg:) Vi er helt friske igjen, og tulla er i bhg i dag. Ho har gleda seg så masse til å leke med alle igjen. Da vi kom dit så løp ho inn og ville ikke ha kos engang..haha. Armene gikk som trommestikkere, i full fart! Haha.. nydelig vettu. Noen symptomer eller?? Gud, så spennende å følge med på andre enn seg selv..hehe. Håper jo så masse på deg KLEM
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 HEEEIIIII:) uff så kjedelig med den eggløsningen din da:( men nå har den endeig vært og det er jo det viktigste;); blir utrolig spennende som du sier å følge med på andre enn seg selv;) u syns charten min ser sinnsyk bra ut ja?? har liksom ikke noe å sammenligne meg selv med siden dette er første mnd så klaffer det ikke denne mnd så har jeg ihvertfall litt bedre oversikt neste gang...ett lite lys i mørke ihvertfall:) har vel ikke noe symptomer i grunnen...bortsett fra utflod, og litt grusom sult innimellom men det er så likt pms sympt at jeg blir helt forvirret.. ikke vondt i puppene heller:( får el og gravid tester i morgen men for første gang gruer jeg meg til å teste? har liksom føælt at det har gått veien denne pp...men så tenker jeg at det det er for godt til åvære sant...men er de billig stavene følsom nok til å finne graviditet 3 dager før??og hva med el test? hvor mye kan man stole på den om den blir positiv nå?? tusen tanker jeg nå...blir alltid litt sånn ut av vater når ikm nærmer seg:) selv om de samme negative dritt testene viser seg hver forbanna idiotisk gang arrrg hehehe:) KOKKO!!!!!!!!! men det var utrolig fint å høre at dere var frisk igjen da:):)hihi...herlig at hun gledet seg sånn til bhg da!:) mye gøyere å sitte å rote i søla og spise sand enn å sitte inne å være syk hehehe;) håper så inderlig det klaffer for oss begge nå denen gang:) hvi s ikke skal jeg prøve ditt triks med hostesaft og wild yam neste gang... klem:)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Ja, charten din ser bra ut altså Du har et tempdipp på dag 8 etter el, noe som KAN være et tegn på at egget festet seg. I tillegg har tempene blitt høyere;) Håper virkelig at den holder seg såpass høy i dagene som kommer. El-testene skal være like sikre som g-test visstnok. Alle som har hatt positiv el-.test her inne (som jeg vet om), har også vært gravide. Noen opplever jo at el-testen slår ut på en veeeeldig tidlig graviditet som går til grunne, og da vil g-testen bli negativ.. KJIPT sånn sett. Men jeg er like stor testoman som deg og kommer til å sjekke det uansett. Vet jo at sjansen for at befruktingen kan gå galt så tidlig er der. Håper at magefølelsen din stemmer snuppa;) Temk så fantastisk det hadde vært da. Novemberbarn får vi da;) hihihihi. Lov til å drømme. Det verste nå er at jeg har sååå lyst på en fest snart..haha. Men har liksom bestemt meg for ikke å drikke denne pp. da jeg ble gravid med tulla, så drakk jeg hjemmebrent (var i Finnmark hos familien i 50-års lag). To dager senere testet jeg positivt! Følte meg helt jævlig, og var redd de 3 første mnd. Orker ikke det igjen. Så hjemmebrenten får ligge denne gangen---haha. Ellers lever jeg helt normalt og tar meg en fest når jeg lyster på det.. Bortsett fra denne pp da. Vil liksom prøve alt denne pp, for å se om det har noe for seg. Og funker ikke det, så kommer jeg til å ta det mye mer lungt neste mnd. Gleder meg til jeg skal til gyn i mars. Kanskje jeg får noen svar;) Har du vært hos gyn med diverse spm osv? Ble mye skriving nå jo..hahahaha;) Har mye energi i dag. Ommøblert stua og stått på;) Morsomt. Gleder meg til å se charten din i morgen;) KLEM KLEM
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 tittitt;) er veldig oppløftende det du skriver da:) kjenner det liksom ikke på kroppen...trooor kanskje puppene begynner bli ømme men det kan jo være fordi jeg har knepet og grafset på meg selv for å kjenne om det er noe der hehehe:) så nå er jeg sikkert bare øm pga det:) ang festing så er det ikke så mye flatfyll at det gjør noe...veldig sjeldent men tar hardt i når jeg først gjør det;) men slapper av med en pils og ett glass vin nå og da...nå har vi prøvd leeenge og man kan likso ikke henge seg helt oppi det hele tiden... pratet med gyn.når jeg fikk pergo og spurte bla om det var noe jeg kunne gjøre for å bedre sjansene våre men der var det ett ganske bestemt svar at det var det egentlig ikke....noen ting kan vi ikke råde over her i verden og man må leve livet sitt i prøve tiden men ikke leke russ hele året for å si det sånn hehe:) alt med måte var vel det sammenlagte svaret;) med kris så hadde jeg ikke drukket noe da jeg ble gravid og det var en god følelse men likevel så hadde jeg blødninger i tre slisomme og lange mnd:( og da var jeg i tillegg yngre og hadde en litt sunnere kropp enn nå så jeg lever slik jeg vil med måte..da øker liksom ikke stress nivået heller om du skjønner?med tanke på at man tenker på det heeele tiden og kaver med å få det til....leste hin dagen at stress faktisk kunne gjøre at progestronet i kroppen sank ved stress og det er jo ett viktig hormon man må ha for å opprettholde ett svangerskap.. uff...det er så mange meninger om dette her at jegblir heøt gal av og til:):)masse energi jeg også idag.,,og litt kjeftete hehe:) måtte kjefte litt på ett annet innlegg her i sted hehe:)uff.... så du har ommøblert å kost deg du;) det e gøy det også er det en ypperlig mulighet å fange hybelkaniner som tror de er trygge moahahaha;) er spent på charten min i morgen jeg også:)hjelp... klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 OG NÅ GÅR CHARTEN MIN NEDOVER!! EG E SÅ LEI AV Å VENTE:( og jeg som våknet til ømme bryster og ett stort håp...jaja...hva kan man gjøre... ha en fin dag ihvertfall:) klem:)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Hei;) Det trenger ikke bety noe. Den er fortsatt godt over streken;) Og den gikk ikke mye ned. Hvem dag pleier du å få mensen på?? Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 hei:) var inne på ff å kikket på gravide charter:) ser der at det danser opp og ned selv mot ikm og de er likevel gravide:) klamrer meg til ett halmstrå her følr jeg men de dumme testene var ikke kommet enda!!?? så kjøpte en vanlig cb og jeg skimter en skygge strek og i løpet av de første minuttene var det en syl tynn strek nederst på streken som skal gå nedover......men den er borte nå så er vel bare en teit test denne også,,, skal ta en ny i morgen tidlig..nå har jeg glodd meg gal på denne og ser streker over alt så hvis noen spør meg så er jeg inhabil og ser strek uansett....gubben kunne også skimte noe(tror detbare var noe han sa hehee....tørr ikke annet....bare lo når jeg sa det:) pleier å få mensen på dag 28 noen ganger 27....så sånn sett burde jo det vært en tydelig strek? har jo ikke hatt positive tester på årevis så vet jo egentlig ikke va jeg skal betegne den som???men en liten skygge hehehe:)ser det jeg vil se:)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Dette er bare for spennende. Håper, håper , håper på deg. Mange som ikke tester positivt før IKM-dagen vettu! Sist jeg var gavid da jeg mistet i desember, så kom det en tynn, tynn strek. Så tynn at jeg slet med å se den, men jeg var gravid, for dagen etter ble den mye tydeligere. Si ifra så fort du vet noe da klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå