Gå til innhold

6 mnd og våkner på natta og vil ha mat...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sovet natta gjennom siden hun var 2 mnd, men siste uken har hun begynt å våkne midt på natta og da vil hun ha mme. Prøver å gi brød eller grøt på dagen, men hun spytter det bare ut. Hva skal jeg gjøre? Hun trenger helt klart mer mat, men jeg å får ikke i henne annet enn mme og der er tydeligvis ikke nok...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd noe annet enn brød og grøt? Hva med middagsglass, f.eks? eller fruktmos? banan?

Skrevet

Ikke middagsglass, men fruktpure og banan er prøvd.. uten suksess. Spytter bare ut. KAn prøve middagsglass, men tviler på ta det går. :(

Skrevet

Jeg lover deg at vi brukte tid på tilvenning her og, altså!! Grøten gikk ganske greit, men det tok litt tid det og. Han var jo bare vant til smaken av melk og tran, og dessuten var det veldig uvant konsistens. Måtte lage den veldig tyntflytende i starten, så han bare kunne slurpe det i seg. Har du prøvd med litt grøtpulver i melka, da? Da venner hun seg til smaken, og så metter det og litt mer. Fins vel smokker med større åpning til flaskene, som man kan bruke når man gir velling.

Angående fruktpure, prøvde jeg vel hver dag i et par uker, tror jeg, før han omsider likte smaken, og nå elsker han det:) Har begynt å lage selv, da, av mango og eple. Denne syns jeg blir søtere enn de man kjøper.

Tipper at du bare må fortsette å prøve, så venner hun seg til smak og konsistens etterhvert. Har hørt at de ofte automatisk spytter ut, fordi de ikke skjønner hvordan de skal "tygge" og svelge det. De er jo bare vant til å suge i seg helt flytende væske

Skrevet

Kan det være tenner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...