jippi-min første! Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei siste dagen min her inne i denne omgangen..imorgen er det over til 2 semester...blir kjekt det,men igjen...jeg er nervøs da jeg fortsatt ikke har noen symptomer, ikke i nærheten av å få mage,ikke ømme pupper...bare ett helt normat liv som om jeg ikke var gravid...noen flere med akurat samme følese?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hei hei Du har jo hvert en hel uke ekstra her inne du...tihi du kunne hoppet til 2 trimester når du var 12+0 for da begynner du på din 13. uke og er 12 fulgåtte )
lykkelitenkomtilverden Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hei. Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før ca 5mnd på vei. Litt mer å tøye ut da:)
miaglederseg:) Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er 12+4 og har heller ingen symptomer. Føler meg helt frisk og rask. Kanskje litt trøttere enn vanlig . Magen kommer nok ikke før i uke 17/18 tenker jeg. Ihverfall det som er mest vanlig... Tror bare vi skal være glade for at vi er i god form. Tenk bare på de som henger over do skåla! Har du vært på ultralyd da? Jeg var i går.. En helt fantastisk opplevelse! Da får du se lille babyen din . Tror nok du vil roe deg ned etter en ultralydundersøkelse. Alt er helt sikkert bra Når har du termin forresten? Jeg har 5 september.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå