Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Her laver det ned og det er vel spådd å bli det dagen med mest nedbør hittil i år.... så da vet vi vel hvilke mengder som kommer. Ringte mannen nå og heldigvis snør det ikke på fjellet. Så da får de sikkert en flott dag ute:) Jeg kan jo bare kose meg med husarbeid da huset minner om en landsby som er herjet av røvere hehehehe slik blir det når mor er knapt hjemme på 3 uker. Kjenner bare at det er litt tiltak akkurat nå
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Samme her. Sjelden å se slikt snøfall her i Østfold. Prøver å finne motivasjon her hjemme jeg også, men er på tampen av en bihulebetennelse og kroppen er ikke "helt med" riktig ennå.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Takker og bukker:o) *finner på alt annet enn å gjøre noe fornuftig, kanskje det er noe på tv?*
Gulosten™ Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Uff, her også..... :S Sukk.... FATTER ikke hva vi skal med denne snøen jeg, må da være tomt snart??? Hater, hater, HATER snø!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå