Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Mor er syk,ute regner det,kaka er ikke stekt,og div er ikke handla inn enda.....Men,det blir vel greit til slutt. Med 21 unger skal det bli litt av et rabalder...hiiiihaaaa =)) Storebror tar med data og skal ordne musikk.Så slipper jeg tenke på å brenne cd.Å det er ikke verst at han vil bli med da.hehe Får bare hive innpå febernedsettende og håpe det beste. Hadepåbade =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Åh så utgjort at du er syk!!! Håper paraceten kan funke såpass at dagen blir fin uansett. Og at jentene får den festen de fortjener:-) Krysser alt jeg har for en super dag!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Paracet og hostesaft i store doser:-)))) (ikke for mye paracet da) så blir det fest så det ljomer i veggene:-)) Musikk, snacks og litt brus eller saft så tenker jeg de blir fornøyde alle mann:-)
Reveenka Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Håper festen er godt i gang nå, og at alt går etter planen, selv om mor ble syk(fillern og, typisk at det skjer når det passer minst!). Skal krysse fingrene for at det blir en vellykket fest for jentene dine, og de er superfornøyd når moroa er over! (så får det ikke hjelpe om mor må legge seg tidlig i kveld også... c",))
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Det kunne gått ille.....for, Kom oss avgårde 15.30 og det starta 16.00!! Mor glemte maten hjemme!!! Kaka ble satt bort til steking,og ble ikke ferdig....!!! MEN,mat og kake ble levert på døra =))) Så med innspurt ala en kanin greide jeg pynte og sette frem alt innen gjestene kom =) Maten måtte di vente litt på,men det så ikke ut til å gjøre noe hehe.Men jeg sier det bare.ALDRI om jeg har et slikt selskap hjemme.Lokalet vi leide hadde alt.Annlegg,biliardbord og andre spill.Dansegulv med diskolys og greier ;o) Å toppen av glede var at vaskinga inngikk i prisen!!! JUhuhuhuhuhuhuu =0) Men jeg savna nå moppen alikavell og gikk med en liten kost å kosta hele greia.Ganske stort......Mange gjester dukka ikke opp,og det tok jentene ille opp.Di ble lei seg,men kosa seg med resten av gjengen. Så det ble dunka musikk,kastekrig på smågodt og mere til ;o) Jaja,di fikk et selskap di aldri glemmer.Det gjør godt for mamman som sliter med revenese og feber ;o) Atsjho
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Blir glad over å høre at festen ble en suksess og at jentene dine koste seg:-)) Kjipt at noen ikke gidder si ifra at de ikke kommer, men det handler stort sett om sløve foreldre. Enkelt og greit. Kult for dem som var der og jentene var fornøyd og det er det viktigste!!
Superlis Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Så flink du er som står på og gir ungene dine gode opplevelser tiltross for sykdom og mere til:)) Er helt sikker på at det var et supert party!! Som klatten sier over, kipt med sløve foreldre som ikke gidder si ifra når en ikke kommer:( Men det hørtes ut som jentene var fornøyd, flott!!
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Jaaa om det er sløve foreldre vet jeg ikke.men jeg værtfall syns det er vanlig folkeskikk å si fra..men svarten å,selskapet ble gøy og det er det viktigste ;o) Jeg tror jeg trakk lodd og vant den "neste runde med influensa" eller noe.Er tygd og utspytta kjennes det ut som. Å smågodt er veldig fin medisin skal jeg si dere,hehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå