Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Nå snør det sånn ca veldig mye og tett IGJEN.. Er bare 2 dager siden det var i nyhetene at det ikke har vært så ,ye snø her på over 15 år... Og i dag er det ikke meldt mindre en 30 cm til.. Jaja.. Snør inne snart.. hehe.. Kjøre ute nå er jo nesten farlig.. Er så store brøytekanter langsinn og utkjøringer at man knapt ser om det kommer biler før man er ute i veibanen.. Og enkelte bilister klarer jo jaggu ikke kjøre etter forholdene heller.. Så hjelper ikke stole på seg selv så lenge det er andre som ikke er trygge i trafikken der ute.. Holdt på og krasje i en sving i oppoverbakke her om dagen.. På siden av svingen var det jammen meg en idiot som hadde parkert .. Nå holder det med snø.. Vil ikke ha mere.. =(
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har heller ikke behov for mere snø. Mannen er bortreist så jeg må vel ut å måke selv om noen timer hvis vi i det hele tatt skal kunne komme oss ut mandags morgen:) Lurer på om jeg må ringe en kompis med traktor så han kan ta oppkjørslen vår i løpet av helgen. Ikke så gøy for mannen å måke et tonn når de kommer hjem på søndag kveld.
Zyan Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Høres ut som om du bor i nærheten her.. Jeg er drittlei all snøen og måkingen! Jeg har også problemer med å komme ut fra sideveier, ser jo ikkeno før jeg er ute i veien! Måket snø av hustaket her, snart tid for å måke besteforeldrene sitt hustak, også venter enda et tak etter det igjen...så fort vi er ferdige med et hus, så har det snødd så mye at det er på tide igjen. Mildværet kommer visst nå snart også, hurra... helsikkes vær altså..hva skal vi med SÅ MYE snø!??
Zyan Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Høres ut som om du bor i nærheten her.. Jeg er drittlei all snøen og måkingen! Jeg har også problemer med å komme ut fra sideveier, ser jo ikkeno før jeg er ute i veien! Måket snø av hustaket her, snart tid for å måke besteforeldrene sitt hustak, også venter enda et tak etter det igjen...så fort vi er ferdige med et hus, så har det snødd så mye at det er på tide igjen. Mildværet kommer visst nå snart også, hurra... helsikkes vær altså..hva skal vi med SÅ MYE snø!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå