Gå til innhold

Farlig med mye lakris??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Innbiller meg at jeg har lest at det er skadelig å spise for mye lakris..

Er det jeg som tøyser eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er ikke skadelig. Bare det at lakris i utgangspunktet kan øke blodtrykket. Så når du er gravid, og du kanskje har begynnende svangerskapsforgiftning og ett blodtrykk som stiger så vi lakris forverre dette. Selv har jeg veldig lavt blodtrykk og har gumlet mengder med lakris i alle mine svangerskap. Ikke gitt utslag på blodtrykk, men det har nok gitt litt utslag på vekta i form av unødige kalorier. :) Men hvis du har fohøyet blodtrykk så ligg unna lakris !

Skrevet

Hehe,oki ;)

Jeg har superlavt blodtrykk så da kan jeg vell bare knaske mer med god samvittighet,trass alle kaloriene..hehe..

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...