ønsker spire 87 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 tempet først da jeg våknet førstegangen kl 08.35.. da var tempen 37.30..men det var egentlig litt tidlig.. så tempet jeg igjenn 09.30.. da var tempen 37.50.. jeg tok en test og den var selfølgelig blendahvit... hva betyr dette?? får jeg mest sannsynelig mensen i morgen da?? er på 14 dpo i dag... eller kan det være en spire, bare det slår ut seint?? det er så mangen som tester positivt mangen dager før så jg syns det er rart vist jeg er gravid at det ikke slår ut... ???... eller hva tror du?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hei! Ja, det var jo et lite tempfall da, men den falt ikke under den røde streken da.. Det kan jo være noe på gang, vanskelig å si..
ønsker spire 87 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 tempen falt ikke under den røde streken sist tr kom heller.. så da tror du jeg kan drikke med go samvittighet?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Kan jeg få adr til charten din igjen? Tror nok du kan drikke med god samvittighet altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå