@stronauten med 3 små Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jenta på 5 har en løs fortann nede, og den nye tannen holder på å komme opp bak den. Den nye tannen er en god del lenger bak i tannkjøttet en de eksisterende tennene, og mannen min syns det ser feil ut. Retter dette seg etterhvert som tennene faller ut, eller vil det bli feilbitt og skjeve tenner?
blond Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Det aner jeg ikke, ville ringt tannpleieren og spurt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 hei jenta mi fikk også de nye tennene før de andre datt ut og de var også mye lenger bak en de andre tennene å jeg hadde aldrig opplevd noe lignende så jeg ringte tannlegen å hun sa det var normalt. hun fikk til å med litt betennelse i tannkjøttet mellom tennene da hun hadde dobbelt opp av 4 tenner hehe, men når melketenna datt ut så retta alt seg opp og ble bra som tannlegen sa
*gruffalo* Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Gutten vår måtte trekke begge tennene nede (de foran) fordi tennene bak kom opp...og de var unormalt langt bak. Helst vil de at de skal falle ut av seg selv. Men hos gutten vår var de så langt bak at de nye tennene ikkje "spiste" opp røttene på de gamle...som igjen førte til at de gamle ikke løsnet. Så jeg ville ringt tannleggen og hørt. Men tror at de nye tennene alltid kommer opp langt bak ift de andre, så det er ikke sikkert de gjør noe med det. Tennene er enda veldig skjeve på gutten vår, men hun håpte at tunga nå kanskje kunne presse de litt på plass...men mest sannsynlig trenger han streng. Men...det får tiden vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå