viertre + spire Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Heisann alle sammen!! Noen som kan hjelpe meg med hvor vi kan kjøpe pulk?? Vil gjerne ha en som er bra, men ikke for dyr. Kommer ikke til å bli brukt så mye, men kjekt å få gått litt på ski
snartmammapåny Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Vi har norpulken mini fra xxl.no Den er helt kurant. En helt vanlig pulk. Vi er ikke de som tar på oss skia hver helg, heller kanskje et par ganger i året, og da holder denne lenge. Koster 2999,- Så på tv for en uke siden eller noe at gsport hadde tilbud på fjellpulken. Men godt mulig det er for sent. Verdt å sjekke opp
viertre + spire Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 leste denne testen her, å ble litt skeptisk til norpulken, http://forbrukerportalen.no/filearchive/test_barnepulker_1001.pdf fjellpulken koster 4500 hos g-sport. Er det rimlig??
snartmammapåny Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Dette en test fra oktober 2001. En del har nok forandret seg siden den gang, både hos den ene og den andre. Ville nok ikke lagt min lit til en så gamal test. Vil tro ting er forbedret siden den gang. Ta deg en tur i en sportsbutikk og se på de ulike modellene. Personlig synest jeg designet på fjellpulken er noe tøffere enn de andre, men kom fram til at til våres bruk holdt norpulken lenge
viertre + spire Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 hehe.... det har jeg ikke fått med meg Litt trøtt på morgenkvisten så har bare lest det med stor skrift Da skal jeg se på XXL for syns det var en grei pris. Har ikke lyst til å bruke så mye mer enn det. Tusen takk
Hellinor Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 http://www.nordiccab.no/vis.aspx?MenuID=241 Sett denne? Vi har forgjengeren, og er kjempekjempe fornøyd. Den er litt større og tyngre, så dette er nok et enda bedre kjøp. Kan også brukes som sykkelvogn. Barnet kommer litt opp fra snøen, som er en stor fordel i forhold til varmen, pulken er stabil og lett og dra. Får alltid mange positive kommentarer på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå