Gå til innhold

Kongen har bursdag i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... har dere slengt ut flagget?

Kongebursdag hadde vært noe:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan du rekker alt. Skulle ikke du bakt og dekket bord nå? Selv satt jeg dobbel bolledeig 6.30 og lurer på om jeg skal overraske en jobbende kollega med boller til frokost. Rekker alt jeg...der haru meg, liksom:) Flagge gjør jeg ikke. Har ikke. Understreker det.

Skrevet

Har ikke flagg/stang, men bør gå til anskaffelse, i allefall av en sånn balkong-variant. Flagger gjerne!

Skrevet

Nei det skjønner ikke jeg heller Prekæs men med en unge som har vært syk en uke og nå topper den uka med ørevondt så setter supermammakreftene inn!!

Har du ikke flagg?

Mmm, boller:o) Men jeg er ikke på jobb i dag assa...

Hælle måne!

Skrevet

Kom på no...jeg kjøpte ett bordflagg i en brukthandel her om dagen. Tar ned det jeg..

Skrevet

Bordflagg gjør susen...

Jeg går nå rundt i ballkjolen min, tiaraen er på plass og kaka med 71 (?) lys står i kjøleskapet. Den var så stor at jeg måtte dele den opp!

Nå kan jeg bare vente...

Skrevet

IIIiii, kommer ikke frem til festet til balkongflagget pga snøen. Er det gyldig grunn for å drite i hele flaggingen?

Skrevet

Sleng deg over snøen Sessa og fest flagget i svevet....

:o)

Skrevet

Hmm... føler meg ikke så spretten på morgenen, men det hadde nok uten tvil vært et morsomt syn for unga! Tar med fjellsekk med spade, truger og kompass og drar på ekspedisjon når mannen våkner. Noen må jo passe ungene mens jeg legger ut på den strabasiøse ferden.

Skrevet

Husk proviant og ullundik!

Skrevet

Gratulerer med Gemalen:-)

Jeg har også bordflagg, kanskje jeg skal overraske fastelavensbollebakerne som kommer på besøk i dag? JEG husket Kongens fødelsesdag, gjorde dere? Skratt. Takk for info'n:-)

Skrevet

Hehe...

Mannen min og Kongen er navnebrødre men der stopper alt gitt:o)

Naboene og vennene våre lurer alltid på hvorfor vi flagger uten at noen i familien har bursdag - jeg er nøye med de offisielle flaggdagene!

Bare hyggelig...

Skrevet

72 år!

Trodde Dronningen hadde kontroll på slikt;)

Skrevet

Er det to år siden alt? Jaja, tiden går fort i hyggelig selskap:o

Skrevet

*humre*

Leve Kongen!

Du får gratulere han fra meg Dronningen, sånn aller nådigst ;o)

Skrevet

Et år og en Emma Thalula rikere. Det er ikke sånn aller verst.

Jeg ser at naboen skrått over veien flagger også. Lurer på om jeg stikke hodet ut av vinduet med mitt bordflagg å vifte hail to the King også. Jeg som også har husket Bamsens fødelsesdag.

Skrevet

Herlig tråd, grattis til Kongen! ;-)

I dag hadde mormor hatt bursdag også, 65-årsdag. Husker hver eneste bursdag - det slo aldri feil, så fortalte hun oss hvordan alle flagget for henne og Kongen;-)

På fredag er det to år siden hun døde, tenk at tiden går så fort...

Skrevet

Nei det er nok riktig Tøysetipp, tror ikke kongen har det sånn aller verst. Lurer på om han fikk frokost på sengen i dag jeg....

Hiv deg ut og hail i vei (jeg ser det for meg:o))

Skrevet

Da lurer jeg på hva han hadde på den skiven.

Jeg har det for meg at han liker sild. Kanskje syltetøy m/ rømme, et midtimellomkokt egg, en kopp kaffe og Dronningen i en barokkmorgekåpe og nygredd hår. Om vi bare kunne vært to fluer på veggen.

Skrevet

Sildakongen er en annen mann:o)

Jeg tror han liker Nugatti best!

Skal vi bli fluer i vårt neste liv Tøysetipp?

Skrevet

Ja, vi legger inn et ønske til han fra oven.

Jeg skal bo på hodeputen til Salma Hayek, men lover å komme hver gang Bamsen har fødelsesdag. Du tipper nugatti, jeg tipper sild. Same procedyre as last year.

Skrevet

Her er hvertfall kaken klar, men det er ikke till ære for kongen men de små prinsene som er ett år..... Så her blir det barnebursdag idag :)

Også regner det sann at jeg orker ikke flagge, har bare balkongflagg likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...