Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er gravid! Endelig satt den :-) Foreløpig termin 1. november, men jeg er klok av andres erfaring og skal bare være glad når de første ukene er over. Jeg tør ikke å hoppe av glede riktig enda. Dette er veldig rart, selv om vi har prøvd en stund. Skulle bare ta testen for å gjøre dagen litt mindre tortur for meg selv, kjenner mensen på vei og alt - men det er jo ikke mensen da :-) Så blinker det "gravid" etter et halvt minutt. Fikk Mia til å gi den til en sovende pappa som ble veldig glad :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Oj oj så bra det endelig kom GRAVID! Gratulerer så masse til dere alle sammen! Skjønner at du ikke klarer å glede deg så masse ennå, men du får tenke på alle det går bra med!!!!! Vi håper vi kommer etter ganske snart...hihi NYT DAGEN ( du kommer sikkert til å titte på den testen 100 ganger utover dagen, er jo så rart) Mia kommer nok til å bli en stor og hjelpsom storesøster. Gleder oss til å se magen vokse fremover! Klem fra oss
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Åååååååå så moro! Nei nå ble jeg glad!!! Sitter her og gliser fra øre til øre. 2 dager forskjell på terminen vår da :-) Jeg har 30 oktober :-) Hvordan er formen?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2009 Formen er fin, kjenner ingenting enda. Har skikkelig mensenmage, så jeg er liksom ikke helt overbevist hehe. Hva med deg? Tenk at vi skal ha *bank i bordet* nesten samtidig - igjen. Jeg skal prøve å ikke snike så mye denne gangen da ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Ja, det er jo helt utrolig nærme! Og nei, du får ikke lov til å snike på den måten igjen altså hehe Jeg har også skikkelig "mensenmage" egentlig....oppblåst og massevis av murringer i korsryggen og magen... har jo disse strekkingene også og de beroliger meg en del da :-) Tok en test igjen i dag, er jo helt besatt på å sjekke om de blir sterkere...og joda, de blir stadig sterkere positive så det er jo litt deilig å se da :-) Forrige gang så reagerte jeg på at streken ikke ble sterkere positiv for hver dag som gikk før jeg mistet... Sitter bare her og gliser jeg,, nei dette var moro!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2009 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har glodd på testen allerede. Har tatt bilde av den i tilfelle jeg trenger bevis senere hehe. Men jeg venter som sagt på mensen. Kan liksom ikke helt tro det. Vi som akkurat snakket om det var mulig å ha positiv eggløsningstest uten egg, vi var ganske overbeviste i går kveld om at det var nok fullt mulig :-p Nå må du også komme etter Endelig spire! :-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 GRATULERER så masse - johooo Så utrolig gøy. Også så koslig at du og samsyn kan gå sammen. Jeg gikk først inn på facebook også smilet ditt, så tenkte jeg hmmm - hva har skjedd her og da måtte jeg bare inn her å se hehe og mine antakelser var rett - hihi. Gratulerer igjen Mathea hilser både til Camilla og Mia
Millapril Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Å, så moro! Gratulerer så mye! Skjønte det var noe på gang da jeg så FB smilet, som tydeligvis har blitt det nye for gravide! Måtte le da jeg gikk inn her nå og så innlegget ditt! Koselig at det blir flere på samme tid med nr 2! Og moro for disse store 2-åringene med småsøsken! Lykke til, vi gleder oss til å høre hvordan det går med svangerskapet fremover! Klem fra oss!
Solstråle72 Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer så mye.:-) Kjempemoro. Så hyggelig at dere er to stykker på samme tid. Krysser fingre for at det skal gå bra! Klem
Bare blåbær Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer med spire... har termin samtidig som deg jeg, bare 2 dager før.. )
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer dette var moro. Håper alt går fint og det blir spennende å følge dere fremover.
Tussi og Maja Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer så mye! Så moro!! Og så moro at dere klarte å få termin bare to dager fra hverandre! Dette blir gøy å følge med på! Håper alt går bra, og at du får et fint svangerskap!
Bellen^2 Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 Nææææh så moro!!! Gratulerer så mye!!! Gleder meg masse til å høre hvordan det går med med dere! Gjett om det skrangler i eggestokkene mine nå da! Har akkurat hatt besøk av ei som har termin om 4 uker, og her blir jo den ene etter den andre gravide! Gubben har låst seg inne på badet og nekter å komme ut!
Två små trollungar Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer! Så kult! Mia blir sikkert en kjempestoresøster, og så artig at du og Samsyn har termin nesten samtidig! Kos deg!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk alle sammen :-) Nå begynner det å gå opp for meg litt, må passe litt på antall kaffekopper jeg slurper i meg og sånn. Nå har jeg også fått et symptom! Jeg tisser sånn ca hver halvtime (og det med bektraktelig mindre mengder kaffe i kroppen), så det er moro (haha for en ting å glede seg over ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 Kult! :-) Jeg er også kjempeflink med koffein inntaket. Jeg er jo skikkelig pepsimax avhengig, men kan ikke drikke så mye av det nå. Så på jobb drikker jeg vann eller farris, og så sparer jeg pepsimax halvliteren til jeg kommer hjem :-) Her så er formen ganske så bra, men har vondt i ryggen og nedover lårene???? merkelig....er vel en smule tidlig for sånne symptomer vel? Men har vondt i håndleddet da....kiropraktoren ville sende meg til MR undersøkelse, det måtte jeg jo bare takke pent nei til hehe... så vi får se hvordan det går med hånda etterhvert :-) ellers så er jeg helt sinnsykt sulten om kveldene, er jo fælt...kunne spist opp hele kjøleskapet om jeg hadde gitt meg selv lov hehe Og tissingen ja, kjenner igjen den ja, men går litt i perioder her da. Enkelte ganger kan jeg fly 4 ganger i timen hehe Men: det er deilig at vi har litt symptomer :-) Og kjempegøy at vi er gravide sammen :-) Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. februar 2009 Moro at vi klarte det samtidig ja, jeg krysser fingre og tær og håper det varer :-) Nå for tiden er jeg trøtt som en dupp, legger meg halv ti enkelte dager og heldigvis er Mia enig i at å sove på natta er bra. Blitt litt følsom allerede også, leverte Mia i karnevalsdrakt i bhg og begynte nesten å sippe litt da de sa at hun var fin, og var litt imponerte over hjemmelaget kostyme. Skal ikke mere til. De så litt rart på meg ;-) Nå har jeg blitt sulten også, spiser hele tiden. Nam nam. Også er jeg tydeligvis ganske skravlesjuk, ref. innleggene her hehe. Er fremdeles litt sånn mensen i magen, og det rare er at jeg kan ikke for livet mitt huske hvordan det var forige gang. Så fort man glemmer. Hvordan går det med deg Samsyn? Litt rart med vondt nedover lårene, men det er vel sikkert vanlig. Du har vel vært hos legen allerede, hva sa han? Skravle skravle skravle....god helg :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. februar 2009 #18 Skrevet 27. februar 2009 hehe jeg er også i temmelig bra skravlehumør om dagen så det går så bra atte :-) Var jo hos legen på mandagen, hun skulle sende henvisning til ul i uke 10 - 12 til AHus, så blir spennende å se når jeg får time der da... Men jeg klarer jo ikke vente sååå lenge hehe, så jeg bestile en time på Balderklinikken til den 12 mars, da er jeg 7+1 og burde få se et lite hjerte banke iallefall :-) håpe håpe Jeg har også litt sånn mensen i magen...murrer liksom der hele tiden synes jeg. Og om kveldene kjenner jeg ganske godt "trykk" der liksom, regner med at det er livmora som vokser...satser på det hehe Trøtt ja, huff, sovner jo på sofaen så snart David ramler inn døra om ettermiddagene jeg. Men prøver å holde det til ca 30 min, får jo så dårlig samvittighet ovenfor Camilla. Hun er jo bare søt da, kommer og tar opp øyelokket mitt for å se om jeg sover under der hehe...og så ler hun så hjertens når hun ser øyet under der hehe Men hånda som jo ikke er et graviditessymptom er det litt værre med om dagen. Jobber jo fullt og kommer til å prøve det så lenge jeg klarer men mistenker at kanskje hånda sier stopp om ikke mange ukene egentlig. Skulle jo egentlig til MR av den men ser ikke helt for meg at de magnetiske strålingene der kan være særlig bra for et lite frø, så jeg får heller leve med det til etter fødselen tenker jeg :-) Ellers så er matlysten på topp...huff...det trenger jeg jo absolutt ikke, men prøver å være fornuftig og begrense meg. Men kveldene er værst...da er jeg skikkelig fysen huff... Fortsatt litt vondt nedover lårene men det har heldigvis gitt seg litt... hmmmm ble visst langt detta her...hehe....lunsj på lørdag eller ? hihi
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 27. februar 2009 Ååååh så søt Camilla er da hehe, synes jeg ser henne stå der og lirke i øyelokket ditt for å finne øyet til mamma :-) Vi bør absolutt starte bim-treffene våre igjen, kjenner at skravla ikke blir mindre med det første ;-) Kan ikke lørdag da, ikke før på ettermiddagen ihvertfall. Eller en annen dag :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 3. mars 2009 #20 Skrevet 3. mars 2009 Gratulerer såå mye!! Håper graviditeten går fint og at formen holder seg bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå