Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Tror dere virkelig at man må bli tenåring for å syns det er fælt å kaste opp? Tror dere virkelig at et barn som er f.eks. 7 år er for liten til å oppleve det som vondt å kaste opp??? Jeg husker godt en kraftig omgangssyke fra jeg var 7 år, og jeg grubler forferdelig på om jeg var unormal som syntes det var fryktelig vondt å kaste opp den gangen?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Syns synd på deg jeg Nøffemor! VIRKELIG synd på deg! Nå har du holdt på med disse oppkastinnleggene dine i 3 år snart.. Kanskje på tide at du oppsøker psyk hjelp for disse "traumene" dine! Og JA! Du er ekstremt unormal som tenker så mye over OPPKAST!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Ærlig talt... kom med noe nytt da Nøffemor! Disse innleggene dine om oppkast er jo nesten likt skrevet hver gang også...
2 Hærligheter! Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Næmmen,der va jo Nasse Nøffen tilbake jo.. GRYNT GRYNT!!!!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Kanskje det ikke hadde gjort så vondt om du hadde latt din mor holde panna di hihi. Selvfølgelig er det vondt å kaste opp. Kroppen gjør det vel ikke fordi den liker det, men fordi den er syk og må kvitte seg med innholdet i magen!! Hvorfor i all verden skulle ikke det gjøre vondt??
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Nei vettu hva! Nå håper jeg virkelig at du kommer med noe relevant snart, ellers får jeg håpe noen kicker deg ut med disse latterlige spy-trådene dine !
Chiquita Bananas Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Ble ikke et likt innlegg skrevet for noen dager siden av Nøffemor ? Hvorfor skrive et nytt om samme ting ??
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 hehe synes hun er litt morsom jeg... Men har hun virkelig holdt på sånn i tre år?
May-juli07+mai09 Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Kan du finne et annet tema å plage bim med er du snill???!!!??!?!?!?!?!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Synes kansje du skal bytte nick til Nøffe Spy siden alle innleggene dine handler om det samme.....
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 Tror ingen synes at hverken du eller noen andre er unormale for at de synes at det er fælt å spy, det som er unormalt er at du hele tiden lufter disse spy-problemene dine med andre her inne.. Du synes det er forferdelig, andre ikke. Er vi ferdige nå??
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 Hahahahaha jeg har bare hørt om ryktene rundt nøffemor sine innlegg, og må si jeg nå har fått meg en bedre latter enn på lenge, fyttikatta du må være splittergal, eller bare ha en syk sans for humor hvor du synes det er dritmoro å skrive samme syke innlegg gang på gang slik at du får oppmerksomhet haha ! Jeg må i allefall takke for en god latter, og det mener jeg, dette er jo så sykt, surrealistisk at det tar helt kaka ! Thanks for a good sunday laugh ! Oh man...haha !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå