Gå til innhold

hvem ligner barna på

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har flere..hvem ligner barna deres på, og hvordan rekkefølge kom de :)?

selv har jeg et barn nå som ligner på far.

og venter en til og lurer da på om det er bare tilfeldig hvem de ligner på eller om det er en viss "trend" som går igjen :-D

har en svigerinne som har tre barn...nr 1 lignet på far. nr 2 lignet mor og nr 3 var en helt herlig blanding...var moro å se =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr en ligner på fars søsken, men ikke far så mye. Og nr 2 ligner på meg(mor), men har fars farger.

Skrevet

Lille trille på to uker ligner meg, men har noen bedårende store øyne som ikke ligner noen av våre. Vi har begge store øyne men helt annen fasong. Ble utrolig lettet da babybilder av meg overbeviste oss om at hun har min nese. Det er mange store eller krokete neser i begge familier, mens jeg har en karakterløs liten sak som passer en jente;-) Selv om hun er veldig lik meg tror jeg nok vi snakker om en ny og bedre modell, jeg har aldri vært så vakker:-)

Skrevet

Jøss, du lurer vel ikke på det. Det er helt tilfeldig! Finnes ikke mønster.

Og til 10.50

Alle babyer har små søte neser. Om barnet ditt får krokete nese eller ei kommer ikke til å vise på lenge ennå! Er dere helt dumme. Se på babybilder av prins Charles eller Håkon Magnus.

Skrevet

Første lignet på mannen og hadde hans farver og andre lignet meg og hadde mine farver.

Skrevet

Begge mine ligner på pappaen sin av utseende (og dermed også hverandre), av lynne er de en miks av oss begge

Skrevet

He he...skriver du om mine barn? For sånn er det akkurat her:o)

Nr1 = far, nr 2= meg og nr...ja si det du;o) en herlig blanding:o)

Skrevet

Nr 1 og nr 3 er lik pappan sin,og nr 2 er lik meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...