Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Morsommere enn det blir det vel ikke på en DiB kveld kanskje?! Duracellprinsessen og Masselatterbletildatter (x2) Jeg må le... http://www.dinbaby.com/forum/thread/139678770
Miss Misantrop Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Huff så trist å lese en sånn tråd. Mangel på empati fra begge sier. Jeg skjønner godt at de som er hovedpersonene i kranglen er opprørte, men at det blir en mobb på begge sider er både lattelig og lite gavnelig for saken. Blir så trist av å lese sånt. Når det kommer til outing er dette selvfølgelig helt uakseptabelt. Jeg må ikke le...
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Det er sikkert ingen grunn til at man har skiftet nicket og ikke annonsert det liksom. Teit teit...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 hehe.. Tillab/masselatter.. Du kan ikke bli sur og kritisere duracell fordi hun avslører nickbyttet ditt når du er den mest aktive i å oute henne... Du er latterlig.. Ser flisen i den andres øye, men ikke bjelken i ditt eget.. Og at du ikke tålte kritikk grunnet barnehageplassen du skrøt av her inne og skiftet nick grunnet dette, får rett og slett være di greie...
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Har jeg kritisert henne for å ha gjort det? Hvor og når? Jeg henviser til dette innlegget som teit. Du kan lese ikkesant? Det var forøvrig ikke jeg som skrev at det var henne, men det var jeg som søkte opp det gamle nicket hennes og bekreftet det. Det plager ikke meg egentlig, det er ingen stor hemmelighet at jeg har byttet nick. Dog synes jeg fremdeles det er teit å drasse dette inn på anonymforumet til "spott og spe" for alle. Og sånne mennesker som deg er grunnen til at jeg byttet nick, ikke innlegget om barnehagen eller noen andre innlegg. (og dersom du lurer på hva jeg mener med "sånne mennesker som deg" så mener jeg sånne som tydeligvis har en torn i siden til meg men ikke guts nok til å stå for det og evt ta det opp med meg, for tydeligvis har jo du og jeg noe uoppgjort, hvis ikke ville det vel ikke vært så innmari viktig for deg å slenge med leppa til meg?! Eller?)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 En ting er i allefall helt sikkert. Du var ikke mye Lady i den tråden. Men det var det heller ikke mange andre som var. Syntes ikke du bør fortsette å forsvare din ufinhet.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er ikke redd for å si det som det er, jeg og hun har noe uoppgjort og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig og snuskeduske. Jeg har derimot ingenting uoppgjort med Oslomor, som jeg synes er ei flott dame. Og mitt valg er jeg ikke redd for å stå for. Lady?! Nei det har jeg ikke noe behov for å være heller.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Hjelpe meg masselatter, du bekrefter bare nok en gang at det er en egen verden her inne på dib.. Du har ikke noe uoppgjort med en bruker, så derfor går du inn å forsvarer vedkommende med nebb og klør og i tillegg bruker all info du finner om den du er i diskusjon med, for alt det er verdt... Du har jaggu kommet med mye rart her inne opp gjennom tidene., Jeg har tidligere styrt konsekvent unna dine tråder, men du slutter jo aldri... Var du som burde het duracellprinsessen.. Du kommer jo igjen, og igjen, og igjen- hele tiden!!! I ulike forkledninger.. For du bytter jo straks noe blir litt ubehagelig. Lurer på hva det blir denne gangen....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Signerer anonym 19.17.. Tillab, skaff deg et liv...
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har jo skjønt at du/dere er 1(2?) feiging(er) som ikke tør å si dette med nick, men ser du/dere virkelig ikke at du/dere gjør akkurat det samme selv? Hørt om ordtaket "stein i glasshus" før?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 Jammen så bra at du skjønner noe da.. Ikke verst, ikke verst!!! Kan ikke se helt den at jeg kaster stein i noe glasshus.. Sier bare min mening om deg.. Du veit ingenting om meg annet enn det jeg skev til deg akkurat nå.. Jeg erindrer flere "store" saker om deg her inne, for å si det sånn.. At det har vært en del blest om deg kan du vel ikke nekte for.. Og du har vel såpass selvinnsikt at du skjønner at det ikke er uten grunn? Tror nok du har kastet flere steiner enn meg.. Men, så var det jo det med selvinnsikt da.. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å svare deg en gang, for jeg får jo bare usaklige, frekke og krasse kommentarer tilbake uansett..
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 Du har kun hatt en meningytring om meg i denne tråden. Det har vært en "stor" sak til. Hva nå enn det har med saken å gjøre. At det har vært "blest" rundt det faktum at jeg var ærlig om mine tanker i forbindelse med en fødelsdepresjon, ser jeg ikke akkurat på som å kaste stein. (som er den andre "store" saken) Derimot ble det kastet ganske mye forskjellig i min retning i den forbindelse. Usaklig? Hvor? Konkret eksempel hadde vært å foretrekke. Frekk? Hvor? Konkret eksempel hadde vært å foretrekke. Krass? Ja, selvfølgelig blir jeg det. Er vel ingen som liker å bli kalt latterlig, blant andre ting, og det forteller jo faktisk ganske mye om det når du må ty til navnekalling allerede i et av dine første innlegg.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 Forresten, du må gjerne ta i bruk nicket ditt nå.
Pengetreet Skrevet 21. februar 2009 #17 Skrevet 21. februar 2009 Det som dere krangler om her går litt over hodet på meg og egentlig bryr jeg meg ikke heller. Men jeg synes at det er ufint å henge ut og kritisere en person her inne når en selv gjemmer seg bak anonymknappen. Man kan si at vi alle er anomyme her når det kommer til stykket, men samtidig lærer vi jo hverandre å kjenne gjennom utallige debatter og mye personlig info. Uansett HI, du burde stå fram med nick når du henger ut personer her!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 Jeg syntes faktisk at personene henger ut seg selv. Ikke en gang men igjen og igjen. Blir flau på deres vegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå