Gå til innhold

Hallo! Tror jeg melder meg inn her hos dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så absolutt til her og har vært innom innimellom men siden det er litt lavere aktivitet her enn på skravle/småtroll er det ofte til at jeg kikker innom der først. Men det er så mange latterlige og kranglete diskusjoner der for tiden at nå tror jeg jeg hiver meg med her i stedet :-) Det virker som om det er en god tone her!

Har forresten fem barn fra 5 mnd til 18,5. Fire gutter 18, 14, 5 og 5 mnd og en jente på 16. Ikke mye rosa akebrett og prinsessekroner her nei (sukk) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du attpåskatt

Et offisielt VELKOMMEN skal du jammen meg få :o)

Har jo sett deg her i det siste, og det er så koselig med flere folk.

Litt mer aktivitet kan vi jammen meg trenge.

Ikke det at jeg er av de mest aktive om dagen altså, hehe.

Har en pc som plutselig takker for seg litt for mange ganger til at jeg orker så mye pc-tid om dagen.

Kranglete diskusjoner og dårlig stemning orker vi rett og slett ikke her.

Dette er ett kose-seg-sted nemlig!

Jeg har selv en stor jente på 11 og to gutter på 8 og 2.

Dårlig med prinsessegreier her i gården også ;o)

Skrevet

Velkommen ja! Klart du hører til her :)

Jeg har to store jenter på 18 og snart 16 og to gutter på 12 og 14 mnd.

Lite prinsesser her også, det går mer i traktorer :-)

Kjekt at flere kommer innom og at vi får litt aktivitet på siden!

Skrevet

Heisann og velkommen hit til oss!!

Er også sånn at jeg ble lei av krangler og endeløse diskusjoner på skravle, så nå henger jeg mest her inne. Ble noe mindre tid til PC etter at jeg begynte på jobb igjen i januar.

Har ei stor jente på 21, en gutt på 6,5 og ei lita snulle på 1,5. Regner med det blir rosa akebrett og prinsessekroner etterhvert ja! Ho viser tendenser allerede. Får ho valget mellom en rosa og en blå smokk så blir det en rosa!!

Ellers så har jeg to barnebarn som du kanskje skjønner av nicket mitt. Ei jente på 3,5 år og en gutt på 7 mnd.

+ et bonusbarn, ei jente på 22 år.

Har hatt permisjon siden lillemor ble født i juli 2007 og til 1 januar. Var tungt å begynne å jobbe igjen , selv om det er kun 50%.

Du har jammen hatt de tre føsrte ganske tett!!!

Skrevet

Velkommen hit!

Litt stille her for tiden, men allers ett alle tiders sted å være

Jeg er ei gammel kjærring på 43 med en 6-åring og en nesten 4-åring.

Skrevet

Takk for velkomsten! Kjekt å skravle med noen som en har mye til felles med. Kjekt at det er flere men både store og små barn!

Har ikke hatt mye tid her inne de siste dagene for minstemann på 5 mnd er forkjøla og hoster og vil helst bli bært på hele dagen. Vi hadde en runde med han før jul da han ble innlagt med pustevansker etter å ha vært forkjøla i 14 dager (mulig rs virus) så jeg kjenner jeg er litt nervøs.

Akkurat nå sover han på mitt fang, pappaen slokna i stolen foran tven etter å ha lagd et bedre måltid med hjortebiff og fløtegratinerte poteter, femåringen sover i en sofa (mors dårlige samvittighet i dag at han fikk for lite oppmerksomhet noe som helt sikkert ikke er tilfelle - han elsker å få sovne på sofaen på lørdagskveldene ;-) ) og mor venter på at ungdommene skal komme hjem til natten.

Nå venter en uke med vinterferie da vi skal ha med oss de tre yngste på fjellet fra tirsdag - hvis formen tillater det - og de to eldste ungdommene skal regjere hjemme. Det skal bli deilig for her jeg bor regner det!

God søndag alle sammen!

Gjest amandine
Skrevet

Her inne er det kjempehyggelig! Litt opp og ned med aktivitet, men det er ikke så rart så mange unger som vi har på deling... 4 her hos oss, storesøster på 17,5(Gubbens private, men vi deler da) og våre felles på 6,5 og 4 mnd. Velkommen!

Skrevet

Velkommen hit! Her er det stille for tiden, men det tar seg kanskje opp igjen? Jeg er mamma til tre, to gutter (født 99 og 05) og en jente (født 07). Håper naivt på å slippe unna det aller mest rosa jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...