Gå til innhold

Gjør dere alt sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne gjennom flere år har en oppførsel jeg vil kalle litt merkelig- utfra eget ståsted ihvertfall;)

Nå er hun samboer med barn, men før denne mannen kom inn i bildet var det et par andre lange forhold og hver eneste gang hun er i et forhold mister hun seg selv totalt. Skal hun komme på besøk er han bestandig med, selv i permisjonen var hun her kun et par ganger fordi de kunne heller komme begge 2 når han kom fra jobb. Jeg er selvfølgelig hos dem også bare så det er sagt.

Jentekvelder går ikke an- foreslår det men får aldri noe skikkelig svar og når jeg har arrangert kommer hun ikke. De kan heller stikke innom dagen etter.

Når hun mellom disse samboerforholdene har vært singel blir hun den samme gamle, men med en gang hun møter noen igjen blir det ikke henne, men dem. Kjenner ingen andre som er såå avhengige av hverandre. Vi snakkes sjelden på tlf så føler jo egentlig at nå etter noen år med denne mannen at man har mistet venninnen. Ikke det samme å ta jentepraten med samboeren hennes rett ved siden av.

Jeg er selv alenemor nå men før jeg skilte meg satte jeg da pris på å pleie vennskap og dro jeg på venninnebesøk ble han gjerne med, men dro like gjerne til en kompis eller slappet av hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...