nr.4 i magen:) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ofte lyst på noe søtt spise på. Spiser noen biter sjokolade nesten hver dag. Får så dårlig samvittighet, selv om det ikke er mange bitene om gangen. og det ofte er kokesjokolade (som sikkert ikke er den værste sjokoladen). Er det flere som spiser søtsaker hver dag? Virker som noen er så flinke og bare koser seg med godis i helgene..
<3 2prinser <3 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er med deg! Hehe, klarer ikke holde meg unna søtsaker for alt i verden! Nå er det 1 dag til termin og den siste måneden har jeg vært besatt...de første 8 månedene gikk egentlig helt fint, og jeg spiste ikke mye godteri, men nå? Jeg tar visst igjen for alt det tapte..vet jo at det ikke er bra, men jeg MÅ! Jeg klarer heldigvis å begrense det såpass at jeg bare tar noen biter hver dag da, men så er jo jaggu de bitene viktige også da....
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Samme her faktisk...jeg har lyst på sjokolade hver dag, men har ikke hatt for vane å spise det tidligere. Aldri vært noen sjokoladejente. Går i center og fruktnøtt her da, mmmmm, og jeg klarer ikke begrense meg....... Hatt sjokkisdilla siste mnd jeg også, ikke de 8 andre.....rart. *halsbrann, LEI* :S
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Fra å aldri ha likt sjokolade og søtsaker, har jeg fått et sinnsykt behov nå, de to siste ukene Må ha det, bare MÅ ha det Hver dag! Har også lyst på cola- derfor jeg sitter våken nå, midt i natten.. Våkna av at jeg ville ha cola... Nei, heldigvis få uker igjen nå!
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Å jadda. Og ikke bare som gravid, spiser sjokolade hver dag til vanlig også... Men bare en liten bit da. Spiser ellers svært sunt og er undervektig.
Gravid, ja;) Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Siden røyken måtte kuttes ble det sjokolade i stedet.... Ikke sunt noen av delene men valget er likevel enkelt for meg...
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Jeg spiser sjokolade og gotterier ofte jeg.. jaja.. Er du en godte gris så er du det jeg er vertfall det.... hehe.. men ikke røyker jeg og ikke spiser jeg usund mat ellers. å ikke har jeg vært ute å drukket og festet på 7 år siden jeg har en gutt på snart 6. så litt må vi jo kunne unne oss.. Kokesjokolade er foresten sundt.. Mye sundere enn all annen sjokolade;)
sweet dreaming Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Har hørt at å spise sjokolade i svangerskapet gir glade barn da det er stoffer i kakao som gjør deg glad og det er bra at barnet får i seg dette Høres selvfølgelig litt tåpelig ut, men jeg har to veldig glade små troll som fikk masse sjokolade av typen mørk da de var i magen . Men nå med nr 3 som er en gutt så har jeg ikke lyst på sjokolade. Dt smaker ikke godt og det føles nesten fælt, for jeg elsker sjokolade og har ikke kost meg med det i hele svagerskapet fordi jeg nå syns det smaker skikkelig ekkelt og jeg blir nesten litt kvalm. Det er trist det, for sjokloade er det beste jeg vet , men svangerskapet har ødelagt smaksansen min så det smaker aldri som forventet når jeg putter det i munnen. Hadde det sånn med kaffe i de forrige , og det var greit nok. Sjoloade er ett savn !!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Jaaaa...gjett om sitter her med godte skålen as we speak! Har vert så flink hele svangerskapet og spist sundt,masse frukt..men nå...pang plutselig ett enormt godte behov...ikke bare sjokolade men boller og andre godter også :-( Har spist hver dag denne uken.. I uke 35 nå,og er 5 uker siden jeg var hos legen da sa hun noe med ..."Dersom du ikke skulle begynne å leve på sjokolade nå siste mndène-Men det er vel lite sansynlig" Gjett om jeg går å kjenner litt på den uttalelsen,har ikke hatt no særlig til mage,men gjett om den har eksplodert nå de siste ukene!! Hehe Godt det ikke er så alt for lenge igjenn!! ;o)
nr.4 i magen:) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2009 Så godt å få vite at kokesjokolade er sundt og gir glade barn:) det gjorde noe med den dårlige samvittigheten min. Jeg har forresten hørt at kokesjokolade inneholder magnesium. Bra for leggkramper da kanskje..??
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 24. februar 2009 #12 Skrevet 24. februar 2009 en dag uten sjokolade er en dag jeg ikke kan se for meg:)
zitapus Skrevet 24. februar 2009 #13 Skrevet 24. februar 2009 Kanskje ikke hver dag, men sikkert de aller fleste dager. Har bare gått opp 8-9 kg i svangerskapet så jeg synes ikke det gjør noe om jeg koser meg med sjokolade. Så spiser jeg masse frukt, er helt fruktoman, og spiser rimelig sunt til vanlig. Så jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet for det.
Sussi_med_nr.2 Skrevet 24. februar 2009 #14 Skrevet 24. februar 2009 Hmm ja har blitt helt hekta på stratos jeg da. Må ha det hver dag.. Bare i dag har jeg spist en sånn stor plate! Tror jeg må prøve å begrense meg litt men det er jo så godt! Hittill har jeg bare gått opp 6,5 kg, er 32+5 i dag, men skal til jordmor neste uke å tror tallet kommer til å være en del høyere da... Uansett, godt å se at flere spiser søtsaker..
mammapusen Skrevet 24. februar 2009 #15 Skrevet 24. februar 2009 Mmmmmmm, melkesjokolade! Stor plate! Smaker ikke like godt med de små;-)
heleneogde2gutta Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 yes, jeg var inne i en skikkelig sjokoladestim (etter å ha vært forbasuende flink i mange mange mnder) da jeg fikk konstatert sukker i urinen hos jordmor......så nå må jeg bare prøve å legge vekk alt sånt, i allefall fremt til babyen kommer....synes ikke det er så stas, høygravid og uten sjokolade....så kos dere!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 jeg har hatt skikkelig dilla på frukt i de to andre trimestrene. Nå i 3.tri. har jeg fått skikkelig sug etter sjokolade. Og smågodt. Tenker på det hver dag. Men når jeg først kommer i butikken og skal kjøpe det, så frister det ikke. Er sjokolade som går ned på høykant om dagen!!! Og kokesjokolade er godt. heheh synes vanlig melksjokolade blir for søt. VI FORTJENER Å KOSE OSS NÅ JENTER!!!
¤A-09¤ Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 Som jeg skulle skrevet det selv "Badeanna2"! Akkurat sånn jeg har hatt det også! Helt sinnsykt søt/sur-behov nå om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå