blond Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hva gjør at dere gidder, eller ikke gidder, å følge med på blogger og hvordan fant dere fram til de bloggene dere følger med på? Jeg synes det er så mange blogger som bare er småprat og fjas. Slike blogger orker jeg ikke følge med på. Hva med dere?
metaMORfose Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har et par venninner som blogger, og de følger jeg med på. Kanskje ikke så viktig for meg sånn generelt, men når det er viktig for dem så er det viktig for meg. Andre blogger følger jeg ikke med på. Hender jeg dumper innom hvis jeg leter etter noe og "googler".
Northernlights Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg tror ikke min er interessant nok, iallefall.. Har ikke sett mange der, men har ikke lagt ut den offentlig heller da. Vil ikke legge den ut heller, så det er min egen feil....hehe --Men det er likevel mange som vet om den, men jeg tror ikke en blogg som min er fengende nok. Mulig jeg er for treg med å skrive nye innlegg. Jeg skriver ikke dagbok. Jeg har bare dikt, noveller, tanker og "filosofisk pjatt" i hverdagen innimellom. Og et og annet minne fra barndommen har lurt seg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå