Gå til innhold

Hva er den perfekte bryllups-sangen??? :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo fridde til meg forran Trevifontenen, i Roma, på Valentines day! :D:D:D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååååååå så koselig da!!!! for en søt mann du har!!

hvis du tenker på sånn gå opp kirkegulvet sang er det jo seff ingen andre en mendelsohn som gjelder:-)

Skrevet

Pachelbel - canon =)

Skrevet

Jeg synes Mendelsohn er ekstremt oppbrukt, se heller om du kan finne en brudemarsj fra det stedet du/han kommer fra...

 

Eller så er brudemarsj fra Øre veldig fin:o)

 

Gratulerer

Skrevet

Hvis du tenker på inngangsmarsj, så valgte vi den som fikk meg til å begynne å gråte da vi var på øvelse i kirken. Ble Mendelssohn, ja. ;)

 

Ellers så er den ultimate kjærlighetssangen for meg Come What May fra moulin rouge. Den siser egentlig alt som man ønsker å formidle når man gifter seg: Uansett hva som skjer så vil jeg elske deg for alltid. Det står Come What May i ringene våre og vi brukte den i stedet for bryllupsvals.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...