Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Sambo fridde til meg forran Trevifontenen, i Roma, på Valentines day! :D:D:D:D
PAVEEL Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 ååååååååååååååå så koselig da!!!! for en søt mann du har!! hvis du tenker på sånn gå opp kirkegulvet sang er det jo seff ingen andre en mendelsohn som gjelder:-)
Dronningen! Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes Mendelsohn er ekstremt oppbrukt, se heller om du kan finne en brudemarsj fra det stedet du/han kommer fra... Eller så er brudemarsj fra Øre veldig fin:o) Gratulerer
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Hvis du tenker på inngangsmarsj, så valgte vi den som fikk meg til å begynne å gråte da vi var på øvelse i kirken. Ble Mendelssohn, ja. Ellers så er den ultimate kjærlighetssangen for meg Come What May fra moulin rouge. Den siser egentlig alt som man ønsker å formidle når man gifter seg: Uansett hva som skjer så vil jeg elske deg for alltid. Det står Come What May i ringene våre og vi brukte den i stedet for bryllupsvals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå