Gå til innhold

tusler med stor glede inn til dere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig:) 2. tri:)

ja hva kan man si..... foruten Yess, en milepæl nådd:)

håper tiden her inne går fort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Toppris!!

Jeg har ventet på deg:D

Grattis med første stoore milepæl:D

Skrevet

takktakk:) er så ubeskrivelig herlig:) nå MÅ dagene fly avgårde, neste målet vårt er jo 3.tri;) hehe, ja og 100 dager igjen selvsagt:)

Skrevet

Jeg synes de løper allerede jeg! Med nr 1 var jeg bare SÅ gravid fra uke 6 (da jeg fant det ut), og nå har det ikke gått opp for meg enda i uke 16+1. Haha:D

men mange milepæler igjen fordet:)

halvveis

100 dager

uke 23

tredje trimester

høygravid

fødeklar

Og sist men ikke minst:

MAMMA:D

Hvordan går det med deg nå? husker du hadde noen ultralyder i begynnelsen?

Skrevet

sant, mange milepæler igjen. gleder meg:) hehe

regner med alt går bra her:) har ikke blødd noe mer, og ble klarert fra sykehuset, trengte ikke flere ul for nå såg alt bra ut:) hadde jo sa på ene tvillingen, noe som resulterte i en blodansamling som låg over det gjenværende fosteret og "truet" det... men på siste ul var den samlingen vekke:) har sett hjertet slå osv:) men skal på ny ul 03.03 for min egen del da, hos sesialist:) bare se at alt er i orden, roe mine egne tanker;) og kanskje får jeg vite kjønnet:) *gøy* har kjent liv da, så det er jo bra:) og hørt hjertelyden hjemme med doppleren:)

ah heldig du er, er komt så langt på vei;) hehe, snart halvveis du! alt bra hos deg med magen osv da?:)

Skrevet

Hei! Velkommen !!! Har bare vært her en uke selv. Deilig å endelig være i andre trimester. Kommet litt videre da:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...