*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 endelig:) 2. tri:) ja hva kan man si..... foruten Yess, en milepæl nådd:) håper tiden her inne går fort:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Hei Toppris!! Jeg har ventet på deg:D Grattis med første stoore milepæl:D
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 takktakk:) er så ubeskrivelig herlig:) nå MÅ dagene fly avgårde, neste målet vårt er jo 3.tri;) hehe, ja og 100 dager igjen selvsagt:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes de løper allerede jeg! Med nr 1 var jeg bare SÅ gravid fra uke 6 (da jeg fant det ut), og nå har det ikke gått opp for meg enda i uke 16+1. Haha:D men mange milepæler igjen fordet:) halvveis 100 dager uke 23 tredje trimester høygravid fødeklar Og sist men ikke minst: MAMMA:D Hvordan går det med deg nå? husker du hadde noen ultralyder i begynnelsen?
*toppris* Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 sant, mange milepæler igjen. gleder meg:) hehe regner med alt går bra her:) har ikke blødd noe mer, og ble klarert fra sykehuset, trengte ikke flere ul for nå såg alt bra ut:) hadde jo sa på ene tvillingen, noe som resulterte i en blodansamling som låg over det gjenværende fosteret og "truet" det... men på siste ul var den samlingen vekke:) har sett hjertet slå osv:) men skal på ny ul 03.03 for min egen del da, hos sesialist:) bare se at alt er i orden, roe mine egne tanker;) og kanskje får jeg vite kjønnet:) *gøy* har kjent liv da, så det er jo bra:) og hørt hjertelyden hjemme med doppleren:) ah heldig du er, er komt så langt på vei;) hehe, snart halvveis du! alt bra hos deg med magen osv da?
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Hei! Velkommen !!! Har bare vært her en uke selv. Deilig å endelig være i andre trimester. Kommet litt videre da:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå