Gå til innhold

Hvorfor hater dere jenter som blogger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er trist at de som blogger blir satt i en bås, og stemplet med engang.

Hvorfor er det sånn?:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du det fra? Hvem er "dere"? Det finnes intelligente bloggere, og så finnes det 99% sjølforelska uinteressante dvaskhøner, men de er jo for kjedelige til å hates uansett.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hat er feil ord. Men spørsmålet ditt gir vel i prinsippet svar på hva jeg hadde ment om din blogging.

Skrevet

Jaha? og hva mener du med det? Fordi jeg spør så må jeg være dum?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg limer inn;

Hvorfor hater dere jenter som blogger?? NYTT 23:53 20.02.2009

Syntes det er trist at de som blogger blir satt i en bås, og stemplet med engang.

Hvorfor er det sånn?:/

Hva tror du sjæl?

Skrevet

Hvorfor er du så jævlig spydig? Jeg spør på ordentlig måte, og du er bare frekk og ukoslig.

Skjønner ikke hva du får ut av det! jeg blogger ikke selv men har en venninne som var kjempe lei seg her inne fordi hun omtrent blir hetset.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Akkurat. Nei, det er nok vanskelig å forstå.

Skrevet

Det er stor forskjell på bloggere som tar opp ting som skjer i samfunnet og de som kun vil vise frem sin (u)smukke navle!

På den andre side tar jo disse helbleka/ innsnurpa/brunkremsparklede/trutmunnede/silikonbefengte damene opp ting som skjer i deres lille boble av et samfunn- meg, meg, meg!

HVor kommer dette behovet for å eksponere seg selv fra?

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Heisann! For et sammentreff! En av bloggene det skamløst har blitt drevet reklame for på anonymforumet i det siste er bloggen til en som kaller seg Tessa. I likhet med HI har hun også en ung datter som heter Eline! Nå er det åpenbart ikke den samme personen, for HI blogger jo ikke, som hun skriver her.

Men et morsomt sammentreff var det jo.

Skrevet

De fleste blogger er uinteressante for de fleste. Jeg driter i om ungen din har fått ny rosa genser, eller om du så et par stilige sko i byen, eller på footlocker!

Skrevet

Eller er det egentlig den skamløse bloggeren som er HI?

Jeg driter egentlig i disse bloggene hvor alle jentene er polettnegere med platinableket hår og hvit leppestift... det gir meg så utrolig lite..

Skrevet

Jeg hater ingen bloggere.

Men nå leser jeg ikke blogger heller da.

Skrevet

Jeg trodde det holdt med facebook for de som gjerne vil dele med hele vennekretsen hvor fine deres siste skopar er og hvilken nyanse av oransje huden fikk etter den siste runden med spraytan. Men dette er åpenbart ikke nok - det gjelder å spre budskapet enda lengre ut i periferien, selvsagt trenger Marianne på Sola å vite at Trine fra Flisa har fått ny hårfarge og at hennes siste veskeinnkjøp kostet 3000 kroner. *gaaah*

Jeg hater ikke jenter som blogger, jeg hater blogger som er meningsløse. Enten forfatteren er mann eller kvinne.

Skrevet

Min blogg er ubeskrivelig meningsløs. Og fungerer mer som en nedtelling til baby enn noe annet. Men jeg tror ikke jeg har den helt store lesergruppen heller... det er vel bare èn... bestemor..

Skrevet

Blogger for bestemødre er noe helt annet.

Skrevet

Masse rare tilfeldigheter her. Hm.

Skrevet

Hater de ikke, vet bare at 98% av de skriver utrolig kjedelig......det er på en måte en digital versjon av den gamle skoledagboka...lissom

Skrevet

hva er dette da? jeg skriver blogg om ting som sikkert er rimelig uinteressant for de fleste, i hvert fall de som ikke kjenner meg. men jeg tvinger da ingen til å lese den! slutt å snakke dritt!

Skrevet

haha, festlig. jeg så ikke at jeg hadde rota meg inn på kranglesiden. bare krangle videre dere, så skal jeg trekke meg stille tilbake ;)

Skrevet

tessa jeg er helt enig. Greit at man er uenig med innholdet på bloggene , men man har et valg om man vil lese det som står der eller ikke!

Jeg så uthenging av en blogg her for en liten stund tilbake å var vel ikke særlig imponert over det. Tror alle bør tenke litt over at det er vanlige mennesker bak teksten å at folk intresserer seg for forskjellige ting!!

Skrevet

Takk søte deg!!:)

Helt riktig!! støtter den der fult ut!

Skrevet

Og fremdeles streifer det ingen av dere at dere bjeffer opp feil tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...