Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hvordan er deres erfaring med dette? Pleier sykehusene å være strenge på besøkstidene? Jeg håper det.. er litt redd for at familie skal komme på besøk og være der hele tiden. Vil ha tid for oss selv disse dyrebare første dagene. Hvordan er det rett etter fødsel? Folk sier at, ja, du må si fra med en gang hun er ute, så vi kan komme bort å hilse på.. I helvete heller, jeg vet ikke om jeg har så veldig lyst på sleksttevne rett etter fødselen. Er det virkelig vanlig at man tar i mot besøk med en gang? :S Kan jeg si fra til de på sykehuset at jeg ikke ønsker besøk før jeg er klar?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Det er bare å si at du er litt ekstra sliten. Men basteforeldre og tanter/onkler må jo få komme og se underet en kort stund kanskje...:-) Hvem vet, kanskje du etterpå holder på å sprekke av stolthet og vil at alle skal komme....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Det er vel bare familie som kan finne på å dukke opp uanmeldt. Ville sagt det til dem jeg at jeg ringer når det passer med besøk. Venner kan jo vente til dere er hjemme. Hørte en som sa at der hun kom fra var det vanlig for venner å vente tre uker før de gikk på besøk. Tror ikke det er mange som har hørt om det, men du kan jo nevne det for vennene deres at dere ønsker det slik.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Det jeg tenker er at det er umulig å vite hvordan fødselen og formen etter blir. Er redd for at det blir ekkelt med besøk med en gang. HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Det er ikke det at jeg ikke vil ha besøk på sykehuset da, bare håper at det blir sånn at de kommer til visse tider, og at vi får muligheten til å være i fred også. At der ikke skal være mennesker hele tiden liksom... HI
januarsurprise Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Du bestemmer jo det selv. Bare si i fra til familien din når du ønsker de skal komme, og hvor lenge du synes det er naturlig at de blir. Jeg har ikke tenkt å bli utslitt av besøk på sykehuset. Forrige gang hadde vi besøk av foreldrene våre og bestekompisen til kjærsten min og kona til kompis. Det var koselig, og nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå