mai mammaen til to Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 håret mitt er så tørt. og i høst så mistet jeg sinnsykt mye hår. dem vokser nå utigjen og dem står jo rett ut.. er vel 2-3 cm lange. utrolig stygt noen som har tips til hvilke shampo jeg kan bruke for å få et hår som ser mer glansfullt ut? vil at håret skal bli glatt og glinse litt. hehe.. det trenger litt fuktighet tror jeg
Ajam Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg bruker den nye serien fra Sebastian. (ikke den sorte og rosa flasken) Den er pleiende, og har veldig god volum efekt. Det er dyre produkter, men til mitt hår er det beste jeg har hatt. Tips er få få en prøve av produktene, så du kan prøvd de ett par ganger hjemme før du kjøper. (de heller litt shampo/balsam i en hanske) Ang hår kur bruker jeg den fra Kerastase. Den med orange kork gir mye fuktighet og liv.
* 5 om dagen * Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg kjøpte shampo,balsam og en spray som demper brusing i dag, ( silk serum,står det på flaska), av merke Lanza. frisøren brukte det i dag på mitt hår,og nå er det så fint,som jeg aldri har hatt det før. jeg har/hadde langt,tørt og farget hår,og mister en god del hår hver dag. dette anbefalte hun meg på det sterkeste. er svigerinnen min,så jeg stoler på henne. men prisene er litt stive da,men dette er jo produkter som holder lenge. shampo=230 kr. balsam = 230 kr. serumet= 295 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå